periode om te vliegen

Hallo,

ik ga binnenkort samen met mijn vader en zusje naar Londen. Ik heb beloofd ook veel via internet te regelen, vliegtickets en een appartement/hotel enzo. We willen een donderdag of vrijdag t/m zondagavond gaan, periode nog onbekend. Mijn vraag is wanneer is het ongeveer de goedkoopste periode om te vliegen? Zelf dacht ik aan eind februari, maar die tickets zijn vergeleken met derest niet veel goedkoper. Ik zoek nog een ‘goedkope’ periode tussen oktober 2012 en april 2013. Misschien kan iemand me helpen?

upje voor my question

Woon je ver van Brussel? Houd anders eens de aanbiedingen van Brussels Airlines in de gaten (via de nieuwsbrief), vaak doen ze een aanbieding dat je voor 99 euro heen en terug kan naar alle Europese steden.

Ik woon in Venlo, ik ben wel eens eerder via brussel gevlogen! Ga ik doen, bedankt voor je tip. :grinning:
Meer tips zijn welkom

Ja maar het vliegveld van Ryanair ligt vet ver van Londen af, 50 minuten met de trein. Ze vliegen lowbudget en via Easyjet kwam ik dichter bij Londen beter uit, alleen ik zoek nog een goedkope periode (:

ga met de trein, de eurostar, is veel goedkoper… laatst ook mee naar Londen gereist, 50 euro geloof ik, pp, en mocht zoveel bagage mee als ik wilde (bij ryanair betaal je al 50 euro voor een koffer)

Ryanair is toch Eindhoven? Dat is toch niet verder van Londen af dan de rest van Nederland/België? Je kunt voor 20/30 euro naar Londen met Ryanair, dus misschien is dat toch wel de moeite waard voor je…

Ik ben tot nu toe altijd met Easyjet geweest en dat was heel goedkoop. We hebben wel ruim een halfjaar van te voren geboekt, dus misschien is dat wel handig om te weten.

Easyjet vliegt op fijne luchthavens in Londen en is vrij goedkoop, zeker als je ver van tevoren boekt. Ik boek voor mijn baas ook vrijwel altijd via Easyjet of British Airways. :slightly_smiling_face:

K heb geen idee, ^pje woor jou!

Heb ik ook gedaan. Echt ideaal idd zoveel bagage als je wilt, en ik had een retour voor maar 100 euro en daarmee kon je vanaf ieder station in Nederland vertrekken. En het beste is dat je midden in Londen uitstapt.