Period en sex

Halloo meiden,

Ik was vandaag na lange tijd langs mijn vriendje gegaan. Hij wilde seks maar ik was ongesteld en gaf dit ook aan. Toen wilde hij anaal maar ik zei nee omdat dit vaak pijndoet. Toen deden we toch maar normale seks. Wel legden we er mijn hemd onder zodat zijn bed niet onder het bloed kwam te zitten. Toen hij klaargekomen was zat er wat bloed op het condoom, tussen zijn schaamhaar en toen hij het condoom aftrok ook op zijn handen. Toen we het hemd wegdeden was er blijkbaar toch een heel klein beetje doorgedrukt op zijn bed. Ik heb dit ook zover dat kon schoongemaakt. De rest van de tijd dat ik er was bleef hij stilletjes tv kijken. Ik vond dit best kut omdat ik er maar 2 uurtjes was , na 2 weken ofzo.

Eenmaal thuis vroeg ik wat er wad en hij zei dat hij het vies vond en het een mood verpester was…
Ik heb me nooit zo erg geschaamd… en ik voel me best ongemakkelijk bij hem nu hierdoor terwijl ik me eerst altijd hartstikke op mijn gemak voelde. Ik zei dit ook al tegen hem en toen zei hij van relax jij kon er ook niets aan doen… Maar hij ging me er wel van beschuldigen toen ik nog bij hem was…

Hoe moet ik hiermee omgaan… Ik heb voorlopig echt geen zin meer in seks met hem… ik dacht dat ik tijdens min period ook gewoon op mn gemak kon zijn bij hem…

nogal dubbel als ie zegt dat je er niets aan kan doen maar toch je de schuld geeft?

misschien baalt ie er gewoon enorm om maar uit ie het ook bij jou (zonder te beschuldigen, weet je?)

Hij moet niet gaan lopen zeuren als hij per se seks wilde. Zou wel aangeven dat je het heel vervelend vindt hoe hij nu doet

Ja hallo, hij stopt zelf zijn piemel in een bloederige vagina en als het daarna op het bed zit is het ineens smerig? Ik bedoel, ik weet niet hoor, maar die logica ontgaat mij. Kwestie van beddengoed in de was gooien en doorgaan met het leven, lijkt me. Hij had zelf besloten dat hij alsnog seks wilde, dan moet hij maar accepteren dat het een bende wordt. Gemeen dat hij er vervolgens zo bot over doet. Daar mag je best iets van zeggen.

Dit. +, grow up, zou ik tegen hem willen zeggen. Wat een kinderachtig gedoe. Als het tegenviel voor hem had hij dat best voor zich kunnen houden, ipv jou daar onzeker mee te maken. Ik zou dat nog even goed duidelijk maken dat je dat niet ok vindt.

Hiiii sins een paar dagen zit er altijd zo’n wittig plakkerig gloedje in mijn onderbroek maar ik zie dat nooit als ik naar de wc ga… Wat is dit?

^Die vraag kan je beter in een ander topic plaatsen, of een eigen aanmaken…
( Het is trouwens normale uitscheiding dat heeft iedereen)

Dit ook idd! Hij wil per se seks, laat hem dan zijn eigen hemd eronder leggen en de boel zelf schoonmaken. Wtf zeg :")

Hadden jullie eigenlijk niet een handdoek kunnen gebruiken? Voor de rest ben ik het met de rest eens dat zijn gedrag echt niet oke is. Hij koos er toch zelf voor, en dan moet hij jou al helemaal niet achteraf slecht laten voelen en je zo behandelen.

“…pijndoet. Toen deden we toch maar normale seks. Wel legden we er mijn hemd onder zodat zijn bed niet onder het bloed kwam te zitten. Toen hij klaargekomen was zat er wat bloed op het condoom, tussen zijn schaamhaar en toen hij het condoom aftrok ook op zijn handen…”

Hij vond het vies en een moodverpester, achteraf, niet zo zeuren dus meneertje…

Je had hem gewaarschuwd en hij WIST wat er ging gebeuren. Je hoeft je dus nergens voor te schamen, hij hoort zich te schamen voor hoe hij nu tegen je doet.

Daarom hebben ik en mijn vriend gewoon afgesproken dat we sowieso geen seks hebben als ik ongesteld ben en ook aangezien dat pijn bij me doet.

Ik heb dan ook extra veel zin, echt zo irritant, maarja ik wil gewoon geen risico nemen. Ja idd! Gewoon gelijk aangeven, dan weet je hoe hij erover denkt en weet je wat wel en wat niet kan.