PerfectSmile

Hey allemaal,

Is iemand hier bekend met Perfect Smile? Dit is een kliniek die tanden bleekt voor 150 euro. Ik weet dat het slecht is voor je gebit, maar heeft iemand ervaring met deze kliniek?

http://www.perfectsmile.n…Iud1aPt8acCFZgA3god2F2Zbg

ik ben benieuwd, alvast bedankt! xx

upp?

ja ik wil het ook graag een keer doen! na als me beugel eruit is! maar ik weet er ook niet meer info over…

ohh ik droooom van een hollywood gebit! helaas zal dat bij mij niet zo snel gebeuren… maar ik heb er verder geen verstand van de beschouw dit maar als een upje :grinning:

Oh jammer! Dit is echt een zeer goedkope en ik zie redelijk goede recensies staan op internet, maar ik wil toch even van anderen mensen horen hoe zij het vonden.

Ik weet niets van deze kliniek, maar
ik ben bij white shine geweest… en daar koste
het ook maar ¤150 en dat beviel me heel erg
goed! Erg fijn personeel dat je op je gemakt stelt,
een nette/hygiënisch kliniek en mooie resultaten.
(hopelijk heb je hier iets aan)

oo en zag je veel verschil? En ziet het er nogsteeds wit uit?

GA ER NIET HEEEN!!
HEEL SLECHT!!!

ik zat ook bij perfect smile,
ze hebben daar wel honderd assistente die eigenlijk zelf niet zo goed weten wat ze doen. ik had elke keer een ander en er gebeurde dus niet zoveel (in mn mond) het bleef gewoon zoals het was. mijn vriendin zat er ook, en die vond het ook heel slecht, toen ging ze naar een andere orthodontist en die zei tegen haar dat haar beugel er helemaal verkeerd inzat en als ze nog langer er mee rond liep dat haar tanden er dan uit zouden vallen.

ik zit nu ook bij een andere en die bevalt me heel goed. opeens staan me tanden een stuk rechter.

als je naar perfect smile gaat moet je het natuurlijk zelf weten, maar ik zeg er wel bij dat het niet allemaal heel professioneel is en goed.

Ja je zag echt heel erg veel verschil, mijn tanden waren wel 6 tinten lichter!
(op de site kan je ook resultaten bekijken, dan hebben ze voor en na foto’s)