Perfecte winterjas!

Michelin mannetje : D

http://i37.tinypic.com/2rdhsa0.gif

haha xd.
nou ja, als jij het mooi vind en het staat je moet je hem nemen hoor, maar ik denk dat je over een maandje, als alle winkels alweer volop winterjassen hebben die dingen wel in goedkopere winkels krijgen kunt hoor. scooter, h&m, dat soort

Daar doet me het ook aan denken ja :’)

en mij ook :stuck_out_tongue:

haha, look-a-like

Je kan tegenwoordig ook niet 1 normaal topic openen op girlscene met gewoon een vraag, metteen alleen maar negatieve mensen reageren altijd weer …

haha idd xd

ik heb ook zo’n jas van dat materiaal met een bontkraag, maar dan een langer model en met een riem erbij. Die is van het merk Airforce, maar zag dat je 190 euro al te duur vindt, dus heb je hier denk ik niks aan xd

ik vind het ook geen mooie jas maar als zij hem leuk vind laat haar dan lekker…

Als die je staat waarom niet.

alleen heb ik liever van die trenchcoats vind ik persoonlijk leuker.
maar ieder zn eigen smaak.

Hoi, ik wil dit topic wel even uppen met mijn droomwinterjas ; )
Ik zoek namelijk zo’n soort jas. Deze komt van modcloth, maar hij is al 130 dollar en daar komen dan nog verzendkosten en invoerrechten bij. Al met al een beetje te duur voor mij :stuck_out_tongue: Weten jullie waar zoiets te vinden is?

http://static3.modcloth.com/productshots/0045/6952/15184-1.jpg

en ik ben op zoek naar een winterjas met echt een MEGA MEGA MEGA capuchon

oeh, ik heb geen idee waar je zoiets kan kopen,
maar ik vind die jas wel heel mooi! :grinning:

Bij de fiftysix/only heb je zulke jassen.

Misschien heb je zoiets bij Wehkamp?
Cars Jeans verkoopt soms ook wel van dat soort jassen, vorig jaar hadden ze die bij de Jeans Centre, misschien dit jaar wel weer? en kijk anders eens bij de Skooter als je daar komt, want die hebben ook wel vaak dat soort jassen, en misschien de Sake Store?

De jas die je zoekt lijkt inderdaad erg op de nickelson collectie.
www.sportbazaar.com & freshlabelz verkopen ze.
Het bont aan de nickelson jassen is wel echt,dus voor veel mensen een afknapper!