Perfecte winterjas!

Hey girls!

Laatst zag ik een meisje met de perfecte winterjas, gewoon echt helemaal super.
Maar ik weet natuurlijk niet waar enzo ze die heeft gekocht …
Dus ik heb een omschrijving … en mischien hebben jullie ideeën waar ik die kan kopen, plaatjes enz?

Het is een donkerblauwe jas, meer een jack, tot ongeveer net wat boven mn heupen, het is niet echt stof, maar een beetje van dat plasticachtige materiaal.
En een grote [nep] bontkraag, en volgens mij had ze ook nog een plaatje op de zijkant van haar bovenarm …

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

XX

Haha, geen idee.

Bedoel je zoiets?

http://www.freshlabelz.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/2/22fc_6635.jpg

http://www.freshlabelz.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x800/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/2/22fc_6634.jpg

hahaha het lykt wel opsporing verzocht :smiling_face_with_three_hearts:

ooh maar zoiets als hierboven vind je toch zo’n beetje overal. :slightly_smiling_face:

Bomberjack xD

Oeh die jassen zitten echt heerlijk… Ben toch meer van de iets langere jassen, omdat ik altijd bang ben dat hij boven m’n broekrand komt hahaha. Dat vind ik lelijk :blush: vandaar. Ik heb zo’n soort jas, alleen dan in 't lang. In beverwijk hebben ze echt teveel van die jassen :grin:

oke heel erg bedankt!
Ik vind die jas van de foto erg mooi, maar 190 euro is me toch echt iets te duur …!

Ik vind die jassen echt abnormaal lelijk. Op de een of ander manier moet ik dan aan dikke mensen denken. Een vroegere vriendin van mij was al behoorlijk vol, droeg ze zo’n jas. Ze leek wel op een opgeblazen ballon :confused:

inderdaad bah opgeblazen vuilniszakken…

haha dat is jullie mening, maar het kan ook prachtig staan! Dus ja :slightly_smiling_face:!

Ze zitten heerlijk en zijn lekker warm. Maar doe alsjeblieft niet zo’n glimmende stof. Er zijn genoeg matte (noem je dat zo?) kleuren, dan ziet het er al een stuk minder ordinair uit.

Doet me een beetje denken aan een glossy versie van een Michelin mannetje :’)
Maar dat is mijn mening

@ hierboven
haha daar moest ik ook al aan denken
vind ze dus ook niet zo mooi maar als jij ze mooi vindt moet je hem gewoon kopen hoor!

Beetje Nickelson achtige jassen

Die jas hierboven heb ik ! Maar ik ga hem niet meer dragen omdat
de hele wereld hem al heeft ;p

@superkelsey

dat is een jas van nickelson

Sorry, not paying enough attention… tis al laat :sunglasses:

Hihi dat soort jassen had ik vroeger altijd. Vind ze nu niet echt meer mooi. :flushed:

Dit doet me altijd denken aan een rollade en een vuilniszak. Oh, en een dood konijn.