Perfecte wereld

Hoe zou jij de perfecte wereld beschrijven, een perfecte samenleving? Ben ik namelijk wel benieuwd naar (:
Natuurlijk is dit meestal niet te verwezenlijken, maar probeer maar uit te leggen wanneer de samenleving volgens jullie perfect zou zijn! =D

Ik zou bang worden van een perfecte wereld want echte perfectie bestaat niet. Iedereen heeft namelijk zijn of haar eigen beeld van perfectie.

Het lijkt me echt dodelijk saai.

@Chelsead, ja, daar heb je gelijk in. Het is ook vaak niet te verwezenlijken, maar een perfecte wereld voor jou kan bijvoorbeeld ook een niet-perfecte wereld zijn, als je me begrijpt, haha.
maar hoe zou de samenleving beter zijn dan, volgens jou?

Gratis winkelen.

Iedereen zegt altijd: Ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, anders zou het wel heel saai zijn. Maar zou het juist niet perfect zijn als iedereen hetzelfde was; zelfde uiterlijk, kleding, karakter enz. Zo zou er vast minder ruzie zijn, gewoonweg omdat iedereen hetzelfde is en elkaar snapt.

Maar nee, de mens is niet perfect, dus kan de wereld ook niet perfect zijn.

en een perfecte wereld, dat zou toch veel te saai zijn :pensive:

Dat zou ik helaas niet kunnen veranderen omdat er bij mij zelf een steekje los zit.

Alle mensen die positief denken in een wereld van gratis winkelen, overal lekker eten en goddelijke jongens met six packs.

Dat je zoveel kan eten wat je wilt en nooit dik worden :grinning:

Of het saai is, hangt af van jouw beeld van de perfecte wereld. Als jij denkt dat de perfecte wereld saai zou zijn, dan is hij op dat moment niet perfect, toch? (:

Oh wacht ik weet het al: een aarde zonder mensen.

Net niet te warm dat je echt je t-shirts schoon loopt te zweten.
En net te koud dat je een vest aan moet.

En dat like 90% van de tijd.
10%van de tijd mag het regenen anders is het zielig voor de planten en bomen etc.

alles met mensen kan al niet perfect zijn.

Als de milieu nooit zal verslechten en iedereen hetzelfde waarde krijgt, dus geen onderscheid tussen arm en rijk e.d.

De aarde verandert uit zichzelf, heeft dus niet zoveel te maken met de mensen.

Ja, dat Colablikje die je gisteren op de grond hebt gegooid helpt een handje zeker?

ja idd dit is echt het beste!
ik wil geen leven met perfectie, anders is er geen zak aan meer en is niemand meer uniek. want als je perfectie hebt wil je meer en meer maar uiteindelijk is er niks meer om voor te vechten en te leven dus wat dan nog?
alhoewel ik een ding nog wel zou willen :blush: haha

Agreed.

Een wereld waarin je (heb even wat dingen gestolen van reacties boven mij) net zoveel kan eten als je maar wilt, gratis kan shoppen, het altijd tussen de 15 en de 30 graden is (het mag wel af en toe regenen, maar niet te veel), en alle jongens hebben een sixpack

De aarde herstelt zich uit zichzelf, maar kan dat niet dankzij ons mensen.

Dat terzijde, oppervlakkigheid heerst hier wel