Perfecte verjaardag cadeau

Hee meiden :grinning:

Mijn vriend word volgende maand 19! En ik weet gewoon niet wat ik moet kopen!
Hij is fan van Rock en Hardstyle…
Hij is een gamer - Xbox
Merken boeien hem niet echt dus ik dacht aan een niet te duur horloge. En miss een xbox spel! Maar weet niet welk horloge en welk spel. haha
misschien een lekker luchtje?

Iemand een idee?

xxxx

Misschien kan je voor een horloge bij Lucardi kijken, heb je over het algemeen wel veel verschillende horloges.

Inderaad, lekker een dagje weg! Hou vakantieveilingen.nl eens in de gaten, staan hele leuke dingen op!

Haa een gamervriend! Als hij gek is van één spel in het bijzonder is, moet je eigenlijk eens op Etsy kijken of daar iets gaafs van te vinden is. Mijn vriend heeft bijvoorbeeld echt speciaal iets met Zelda en ik wist dat hij daar een ketting van leuk vind, dus ik had er een voor zijn verjaardag gegeven. Misschien niet goedkoop (zonder douane- en verzendkosten zo’n $70) maar het was een prachtige handgemaakte ketting en hij was er superblij mee :slightly_smiling_face:

Misschien een leuk shirt?

Ooja dat wat kopjechino zegt. Als je vriend een beetje hetzelfde type is als de mijne (en van wat ik in je beginpost lees is dat wel redelijk zo haha) is het zeker de moeite waard om eens op thinkgeek te kijken (en lang niet alleen voor t-shirts)!

^ oh wauw, die site is echt vet :’) heb je daar alleens iets bestelt?

Games voor z’n Xbox.

Zou geen xbox spel kopen, dan besteed hij misschien wel meer aandacht aan het spel dan aan jou :slightly_smiling_face:

thankss super site!! <3

mijn vriend is over een paar maanden ook 19 en ik ga hem een goudvis in een kom met een kasteeltje erin geven xD ik vond het wel droog en wij houden van dat soort klotehumor :stuck_out_tongue: (sorry moest ik ff kwijt :wink: .

geef heb een kadobon van 50 euro voor een game winkel ofzo

Hier staan genoeg tips in!
http://forum.girlscene.nl…iend/list_messages/136113