hee,
heeft iemand hier ervaring met de perfecte krul lijn van andrelon?
ik heb net de conditioner, shampoo en 1minuutmasker van gekocht
xx
hee,
heeft iemand hier ervaring met de perfecte krul lijn van andrelon?
ik heb net de conditioner, shampoo en 1minuutmasker van gekocht
xx
Echt verschrikkelijk, je haar wordt er droog van en veel klitten en het maakt je haar gewoon heel raar. :’)
echt waar?
Hahaha, ik blij dat ik het nooit heb gekocht :")
Hoor van sommigen wel positieve dingen er over hoor, gewoon proberen als je het toch al hebt
ik heb vaak de shampoo maar ik vind hem wel normaal eigenlijk en dat pompje ook
Vroeger gebruikt, voordat ik wist hoe slecht bepaalde ingrediënten in haarverzorgingsproducten zijn, die ook in de producten van Andrélon zitten.
Had je niet beter dit topic aan kunnen maken, vóórdat je de producten ging kopen? Het is wat logischer om meningen/ervaringen te vragen om te weten of je het moet kopen of niet.
Ik vind heel Andrelon flut :’)
Ik heb één product van Andrelon. De volume pasta van de verassend volume lijn. Zakt snel uit( terwijl het Strong 4 is) en is wit in je haar…
Vroeger vond ik het niet slecht. Heb het al een poosje niet meer gebruikt maar krijg tegenwoordig ook een branderig gevoel op mn hoofd van alle shampoo’s dus durf het ook niet te zeggen.
ik heb zelf ook krullen en ik gebruik de oil&care van andrelon, die vind ik wel fijn!
Ik kreeg er ontzettende haaruitval van.
Sinds ik geen conditioner meer gebruik krult mijn haar veel mooier
Uitleg van mijn kapster: je geeft je haar met conditioner een soort extra laagje waardoor het zwaarder wordt.
nooo ik vind de perfecte krul van andrelon geweldig ! ik gebruik er alleen dat pompje van , niet de shampoo enz , want die vond ik ook vreselijk.