Perfecte jongen?!?

Hallo meiden! Een jongen op GIRLscene?!? Ja… Ik had een vraagje aan de meiden hier… Ik ben een jongen, 14 jaar, best onzeker, blond haar, best dik… niet heel dik ofzo, niet gespierd, niet echt kaaklijn, grijs/blauwe ogen, en ik merk ook dat ik niet aantrekkelijk ben bij meisjes… Hebben jullie plzz tips voor mij? Of kunnen jullie punten noemen waaraan de perfecte jongen voor jullie aan moet voldoen? Of een paar do en donts? Alvast bedanktx :slightly_smiling_face:

Een perfecte jongen bestaat niet.
Als jij tevreden bent met jezelf, zullen andere je ook leuk gaan vinden.

en waarom zeg je niks over je persoonlijkheid? Want daar gaat het om

Nouja dat vind ik ook, maar de meesten kijken eerst naar je of je knap bent en dan pas innerlijk leren kennen…

De meeste meiden kijken niet echt of je knap bent. De eerste indruk gaat om uitstraling. Als je uitstraalt dat je tevreden met jezelf bent en gewoon vrolijk en gezellig overkomt dan maak je een goede indruk en mensen die niet knap zijn kunnen daardoor toch heel knap lijken. Hetzelfde geld ook voor knappe mensen die niet lekker in hun vel zitten en ontevredenheid uitstralen die zijn niet aantrekkelijk.
Verder draait het naarmate je elkaar beter leert kennen om het innerlijk en wat aantrekkelijk is is voor iedereen verschillend.

't Is waar dat er vaak eerder naar het uiterlijk gekeken wordt, maar innerlijk is toch net zo belangrijk al dan niet belangrijkER. En je bent nog maar 14, komt wel goed joh.

Mijn perfecte jongen is lang, mager en zit onder de tattoos.
De perfecte jongen van een ander meisje hier is klein, mollig en een babyface.

Het prototype perfecte jongen bestaat niet.

Elk meisje vindt een ander soort jongen knap en daar komt ook nog het innerlijk bij.

Tip: Word ouder. Toen ik 14 was, was ik ook zo onzeker en vooral over mijn uiterlijk want waarom vinden jongens mij niet leuk!!!

Maar hoe ouder je wordt, hoe beter je jezelf leert kennen en hoe zelfverzekerder je wordt. Ik ben nu nog steeds onzeker, maar dat is iets van mijn persoonlijkheid en ik probeer het zo min mogelijk mijn relaties te laten beïnvloeden en dat gaat prima. Heb er ook al een paar serieuze relaties en dates en hook-ups op zitten. Maar dat was nooit gelukt toen ik 14 was.

Niet het advies dat je wil horen maar wel de waarheid. En, ik ga nu heel oud klinken en dat spijt me, de tijd gaat zo veel sneller dan je denkt. :’)

Zoals de naam van dit forum misschien doet vermoeden, zijn jongens niet toegestaan.
Slotje.