perfecte jongen?

hey, misschien hebben jullie mijn vorige topic gelezen over de jongen waar ik mee bezig wasmaar die na 1 dag een ander had.
nu app ik dus met een jongen die ik 1 keer heb gezien tijdens een meeloop dag en hij is echt leuk ( niet dat ik hem al leuk vind of iets maar gewoon qua hoe hij is)
en wil hem mischien beter leren kennen
maar is dit niet iets te snel? en het 2e probleem is dat hij best ver woont op ongeveer half uur rijden. dus denken jullie dat het zin heeft om deze jongen beter te leren kennen?
:flushed:

Nee ik vind het niet te snel gaan dat je appt met iemand die je 1 keer hebt gezien. En een half uur rijden is niet zo heel ver toch.

Appen kan altijd. Ook al heb je elkaar nog nooit gezien dan kan dat nog. En een keer afspreken is ook gewoon normaal, anders kan je elkaar ook niet echt beter leren kennen. Dat half uurtje reizen moet je dan maar voor lief nemen. Een half uur valt reuze mee, er zijn mensen die een relatie hebben met iemand die aan de andere kant van de wereld woont.

Geef het een kans wie weet,als je het geen kans geeft en je vind dat hij te ver weg woont over weeg je te gaan of vind het zonde maar als je het niet probeert te gaan dan weet je het ook nooit.

waarom is het te snel ik vind zelf van niet…

Halfuur reizen is niks…
Wou dat ik dat had!!!

Ga ervoor, succes :slightly_smiling_face: