Perfecte (fashion)cadeau voor vriendin

Hey allemaal!

Ik wist niet zo goed waar ik dit bericht moest plaatsen, vandaar dus een nieuw topic.
Mijn vriendin is bijna jarig (ze wordt 16) en ik wil iets aparts/bijzonders geven. Iets wat anderen niet zomaar geven, dus geen douchegel en dat soort dingen!

Ik wil echt wat leuks geven, ze is een echte fashionista dus het is leuk als het iets met mode te maken heeft. Misschien een leuk uitje? Ik weet het niet. Dus ik dacht, misschien weten jullie het perfecte verjaardagscadeau! Qua prijs maakt het niet zo veel uit. Maximaal 50 maar als het 60 is ofzo dan is het niet erg, ik krijg er anders wel weer nieuwe ideeen van!
Alvast bedankt! X

PS. als dit bericht geplaatst moet worden in een topic die al bestaat, laat me dan weten welk topic en welke link. Ik kon in ieder geval geen geschikt topic hierover vinden.

Cadeaubon van een kledingwinkel?

Ik heb laatst een fashioncheque gehad voor mijn verjaardag, op de site staat een lijst met winkels waar je hem kan gebruiken. Dit zijn wat kleinere winkeltjes en geen H&M en Zara oid.

misschien iets van vakantieveilingen? Zag dat er ook visagieworkshops op staan? Das dan weer geen fashion, maar misschien wel leuk en goedkoop. En je kunt er bijvoorbeeld nog een waardenbon van een kledingzaak bij doen.
Of een abbo op een of ander blad bv Vogue ofzo?

voor de rest ben ik redelijk inspiratieloos op dit moment. -,-

Ja dat is ook iets wat ik misschien kan doen! Alleen een cadeaubon geven vind ik misschien te saai ofzo. Misschien nog iets leuks erbij? Dit soort dingen vind ik altijd zo moeilijk om te bedenken!

UP!

Oh ja dankje! Ik ga zeker even kijken op vakantieveilingen!

Nog meer leuke ideeen?

Of maak anders een mandje met dingen erin die ze leuk vind, met een kaartje, chocolade etc. En daar kun je bijvoorbeeld ook een cadeaukaart in doen van de Zara, H&M of wat dan ook? En eventueel samen met haar een dagje winkelen en dat je dan iets voor haar koopt?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html