Perfecte broek

Ik weet niet of het oké is om hier een topic over te maken, maar zag het verder nergens staan.

Mijn probleem is dat mijn broeken altijd afzakken of net iets te los zitten. Soms zitten ze eerst perfect, maar na een poosje worden ze losser. En ik krijg van die rare vouwen bij het kruis.

Dus ik ben op zoek naar skinny jeans die gewoon goed (blijven) zitten.

Kunnen jullie me iets aanraden? Waar kopen jullie je skinny jeans?

Ik vind de skinny jeans van de Only super mooi en fijn !! Misschien heb je daar wat aan.

Ik haal ze altijd bij de primark. Zitten ook een tijdje perfect voordat ze gaan uitrekken maar vind het wel prima voor die prijs

Van de sting!
Love it.

Dr Denim!

Bershka! Rekken heerlijk mee en zitten mooi strak bij de enkels

ik ga dit even volgen.
koop ze normaal bij h&m die zitten heerlijk & koop ze bij de primark
alleen daarbij heb ik vaak dat ze na 3 x dragen heel los gaan zitten…
krijg ze met de 1e x dragen niet over me reet bijna en na 3x zakt hij er zowat vanaf.
best vaag & er zitten overal vouwen.

ik vind topshop jeans echt perfect!

Lang gezocht naar een ‘budget’ broek die mooi zat en voor mij zijn de jeans van de Hollister & Co perfect! Wel even goed uitzoeken wat je maat is, maar vooral de donkere washes zijn heel mooi en rekken goed mee.

die van de Primark zitten perfect bij mij!

laatste tijd zitten mijn h&m jeans echt heel goed bij mij! ik koop ze wel altijd in een maat die op dat moment vrij krap zit, omdat je ze wel uitloopt

Die Gino Tricot zitten perfect altijd super veel stretch en blijven strak. Weet trouwens wel niet of die ook in Nederland zitten, iig wel in Duitsland.

Ik weet niet hoe klein je bent, maar ik pas deze van kenzaa en hij is nog steeds mooi, gaat niet lubberen ofzo

Die van River Island vind ik super fijn.

vero moda

G-star blijft goed zitten.

Abercrombie broeken zijn echt super goed, had zo’n drie maanden geleden mijn eerste gehaald en heb er nu al 4 in mijn kast liggen haha! Wel van te voren even kijken wat je maat is en als het kan via internet in de sale bestellen, heb alle 4 de broeken voor 35 euro per stuk ipv 88.

Levi’s en Only

Het vinden van een goede broek is best wel moeilijk!
Heb ik laatst ook zelf ervaren.
Toen ik ziek werd ging ik van maat 36 naar kleiner als 34 en toen heb ik gewoon goedkopere spijkerbroeken gekocht. Ik heb wel een heel dure spijkerbroek van dan de spijkerbroeken winkel maar die is het geld dubbel Em dwars waard. Hij gaat lang mee en is amper uitgelopen. Heel mooie broek.
Ik heb geen geld om een kast vol met de broeken te hangen dus heb ik die en een aantal goedkopere.
Maar ja, die zijn nou eenmaal sneller stuk of ineens te groot. Mocht dat zo zijn, ach dan koop ik een nieuwe :wink: