Perfecte bikinilijn

Er zijn volgens mij echt al 100 topics over, maar
hóe krijg je een echt perfect gladde bikinilijn,
dus zonder bultjes etc.

je zegt het zelf al; zoek en gij zult vinden.

haha dat heb ik gedaan,
maar dat zijn gewoond e standaard dingen, met scherp mesje, weinig schuim etc. maar toch krijg ik altijd bultjes…

harsen

Ik gebruik gewoon veet onder de douche onhtharingscreme, en het is altijd glad bij mij en irriteert niet :slightly_smiling_face:
( Even aanradertje, ik zou hem niet onder je oksels gebruiken iig ik deed dat en heb een dag met m’n armen omhoog gelopen van de pijn)

Is dan ook echt álles weg?

Ik heb ook al het een en ander geprobeerd.
Zelf harsen, scheren, met olie, met schuim, aftershavecreme etc. maar is altijd een beetje geïrriteerd :frowning_face:

Ja dat heb ik dus ook, en NIETS helpt helemaal…

Als ik het 3 minuten laat intrekken, dan is alles perfect weg.

Er is nou wel weer iets nieuws van Veet.

Veet® In-Shower Ontharingscrème
Wil je elke dag een gladde en zijdezachte huid zonder veel gedoe? Met de nieuwe handige Veet® In-Shower Ontharingscrème is dit nu zo gepiept. Het enige wat je hoeft te doen, is 's morgens even onder de douche stappen. De speciaal ontwikkelde ontharingsformule verwijdert ongewenste haartjes gewoon tijdens de dagelijkse verzorging. De vochtinbrengende formule bevat een combinatie van unieke waterafstotende bestanddelen die zijn verrijkt met olie. Zij zorgen ervoor dat de crème langzaam oplost, zodra die in aanraking komt met water. Breng de crème gelijkmatig aan met behulp van de gekleurde kant van het sponsje, wacht één minuut en spring vervolgens onder de douche. Terwijl je je haar wast, verdwijnen de ongewenste haartjes als sneeuw voor de zon. Haal de crème na slechts twee minuten weg met behulp van de witte kant van het sponsje en voel hoe de zijde-extracten of de aloë vera je huid hydrateren en glad maken.
Omdat de crème de haartjes oplost, krijg je geen last van vervelende schimmelinfecties of stoppeltjes. De huid blijft, in vergelijking met scheren, wel twee keer zo lang zacht en aantrekkelijk.
Vereenvoudig je dagelijkse verzorging onder de douche en voel hoe zacht en sexy je huid kan zijn met Veet® In-Shower Ontharingscrème, de eerste ontharingscrème voor onder de douche.

Wil het opzich wel proberen maar is best duur.
Over de ontharingsstrips ben ik echt niet tevreden dus wil eerst wel eens wat reacties horen van mensen die het al gebruikt hebben :slightly_smiling_face:

En welke gebruik je? De groene of de roze?
Ben zo bang dat het niet werkt (net als de gewone ontharingscreme met krabbertje en de ontharingsstrips).
Gebruik je het op korte en lange haartjes?

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar weet van 4 mensen exclusief mezelf dat ze er wel tevreden over zijn.

De groene, en dat licht eraan want ik houd het wel redelijk bij maar het werkt op lang en kort.

Ik denk dat ik dat veet In-Shower Ontharingscrème
maar ik heb al zoooooo veel geld uitgegeven aan ontharingsproducten,
en dadelijk werkt het niet…

Tja, het blijft natuurlijk een gok.

Mm, denk dat ik het toch maar eens ga uitproberen voor de bikinilijn :slightly_smiling_face:
Oksels en benen gewoon scheren, gaat toch sneller.

Idd, en dan gaat de creme veel sneller op.

oh ik heb zoo hetzelfde probleem. Al vanalles geprobeerd.

• met scheerapparaat. Op benen lukte dat wel aardig, maar in bikinilijn liet het teveel haartjes en stoppels en bultjes achter =/

• met epileer apparaat. Durfde het alleen op mn benen te gebruiken, want daar ded het niet zoveel pijn. Maar in bikinilijn en oksel ging bloeden :astonished: geen succes dus.

• met veet ontharingscreme met dat krabbertje. Werkte goed op mijn benen en wel ok op mn oksels. Maar in bikinilijn deed het ook al niet werken.

• Veet in shower creme ook geprobeerd. Nou dat was al helemaal geen succes. Haalde misschien een paar haartjes weg maar voor de rest bleef alles zitten.

• gewoon met scheermesjes. Nou laat in mn bikinilijn ook alleen maar bultjes en een bloedbad achter. Zelfs met alle tips van hier.

Denk dat ik dit jaar maar eens hars of wax strips ga proberen. ben alleen wel bang voor de pijn, maar ja niks werkt :frowning_face:

als het toch geïrriteerd wordt, kan je altijd verzachtende lotion kopen. Dat is speciaal voor na het ontharen, te koop bij het kruidvat en dergelijke. Dat is ontzettend verzachtend voor je huid, thank God.

maar is er niet van die veet in shower ontharingcreme apart een voor bikini lijn en apart een voor oksels en benen?