Hoi iedereen, ik zit al een tijdje met iets best wel doms.
Bijna alle vriendinnen die ik heb zijn heel knap, grappig, spontaan enzo, vooral een van mijn beste vriendinnen. Die wordt echt door iedere jongen, hoe oud dan ook, heel knap gevonden, ze is ook echt prachtig. Maar hierdoor heb ik een soort schoonheidsideaal in mn hoofd waar ik aan moet voldoen. Ik ben niet echt lelijk, sommige mensen vinden me wel mooi, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad/gezoend ofzo en ik voel me altijd alsof ik wegval tussen mn vriendinnen. Dus ik ben alleen nog maar bezig met proberen mooier en knapper te worden en dat gaat niet zomaar. Een paar dingen waar ik bijv. enorm mee zit is dat ik nauwelijks borsten heb (kleine a) en ik zie er heel jong uit. Ik word gewoon helemaal gek van mezelf, heel vaak zit ik lijsten te maken wat ik moet veranderen aan mezelf qua uiterlijk zodat ik mooier word en ik vind het gewoon moeilijk om in een omgeving te zitten waar heel veel knappe meisjes zijn. Ook ben ik niet spontaan en grappig enzo, ik heb altijd ongemakkelijke stiltes of ik geef domme antwoorden als ik met mensen praat die ik niet zo goed ken. Dat komt er dus ook nog eens bij. Ik word gewoon helemaal gek van mezelf omdat ik gewoon niet tevreden met mezelf kan zijn, wat mensen ook tegen me zeggen.
Mijn vraag dus: zijn er misschien meiden die in een zelfde soort situatie zitten en hoe gaan jullie daarmee om? En die ook niet goed zijn in leuk sociaal doen met vreemden enzo? x