perfect!

bonjour dames.

ik heb een probleem, nou eigenlijk niet echt een probleem, maar het is wel lastig.
ik ben verliefd. super verliefd. ik wil alleen maar in zn buurt zijn en het liefst elk moment smsen.
maar helaas… hij is een player.
tenminste… niet echt… hij zoent gewoon snel met meiden.
en gaat graag met meiden om… maar dus ook met mij.
hij ziet mij als een goede vriendin, ik weet heel veel van hem, en hij ook over mij. want we zijn al heel lang bevriend. hij wil liever voorlopig geen relaties want hij zegt dat daar toch alleen maar problemen van komen.
ik heb al 2x met hem gezoent. gewoon… want we dachten waarom niet? maar daarna smste ik hem dat ik liever niet meer wou doen omdat ik niets voor hem voelde en het daarom een beetje appart was. daar reageerde hij super lief op, en zei dat we ook goed bevriend konden zijn zonder zoenen. maar vervolgens als hij met andere meisjes zoende was ik super jaloers! en toen begon ik verliefd op hem te worden… ik heb verteld aan hem dat ik zo verliefd op hem zou kunnen worden, gewoon omdat hij altijd zegt dat ik lief ben, ‘zijn’ schatje, en dat we later gaan trouwen (das meer voor de grapxd, dat zeggen we al heel lang allebei). hij zei toen dat hij mij echt super leuk vond, maar gewoon niet verliefd is, maar hij zeiwel: wat er niet is kan nog komen.
vervolgens zei hij dat hij nog wel een vriendin nodig had… om hem optevoeden, zodat ie niet meer met elk meisje flirte. en het onbeperkt zoenen leek hem ook wel wat. maar ik weet dat hij mij toch niet leuk vind… iig niet verliefd is.
wat moet ik nou van hem denken?

ohja nog 1 dingetje… het is echt een lekkerding, en helaas vinden heel veel meiden dat…

Lastig… hopen dattie snel doorheeft dat hij die anderen allemaal nietn odig heeft en jou wel :stuck_out_tongue:. Ik zou hem niet teveel achter zn broek aanzitten, daar gaat hij je in elk geval niet leuker op vinden.

Hmmm… hij lijkt me een player, maar je kan het altijd proberen toch? Gewoon eerlijk tegen hem zijn! Als hij jou echt zo lief en leuk vind als ie tegen je zegt, zou hij je ook niet zo snel afwijzen toch? :slightly_smiling_face:
Of het is zo’n jongen die het standaard tegen elk meisje zegt dat ie haar leuk vind, maar niks echt met diegene wil zegmaar…

nee hij is niet zon standaart jongen die tegen iedereen zegt dat ie haar leuk vind. dat zegt ie echt alleen tegen mij. en hij zegt ook altijd dat ie alleen tegen mij echt eerlijk dingen zegt enzo. hij is echt goede vriend…

^Oke die reactie maakte weer het cliche van de ‘vind ie me leuk’ topics waar. Dan blijven er maar reacties komen van hoe leuk hij is en zo, en je stoot iedereens commentaar/ideeën af en blijft in je grote roze wolk leven. Mijn mening sorry.

Ik vind hem ook als een player klinken ook tegenover jou. Inderdaad niet te veel erachter aan zitten, als hij echt om je geeft komt 'ie wel achter jou aan.

ik sms hem sws al niet meer uit mezelf, en tot hij vraagt of we weer een x gaan chillen…

ik zou hem echt alleen maar als een vriend gaan beschouwen als hij jou ook echt leuk vind zoekt hij wel op een één of andere mannier toenadering. neem geen genoegen met een player;)

ik zou hem echt alleen maar als een vriend gaan beschouwen als hij jou ook echt leuk vind zoekt hij wel op een één of andere mannier toenadering. neem geen genoegen met een player;)

okee gister weer mee gesmst… en ik heb eerlijk gezegt dat ik hemleuk vond. hij zei dat ie me echt een schatje vond e het leukste meisje dat ie kende en niet goed wist of ie wel of niet verliefd was. maar nu ging hij vanmiddag wel afspreken met een vriendin van hem. echt een sletje… nu ziit ik te twijfelen of ik zou smsen of niet. met de tekst: en was het nog leuk bij Fiona? ik vind best lullig van mezelf als ik zou doen… maar hij mag best weten dat ik dit niet leuk vind, maar ik ben bang dat ik hem kwijt raak…

Nee, dan kom je jaloers en bezittelijk over.

je mag denk ik best vragen hoe het met haar was!

Ik zou doen zoals je normaal tegen hem zou doen, maar dan steeds iets meer van die ‘tekens’ dat je hem toch wel ziet zitten en kijken of hij erop in gaat,maar je zegt zelf al dat hij een player is, dus áls het iets wordt moet je daar toch echt wel rekening mee gaan houden en niet over je heen laten lopen omdat hij ‘zo leuk is’.

En je kan best vragen hoe het was, maar misschien op een wat aardigere manier gewoon van ‘hoe was het vanmiddag’ of iets in die trant.

ik heb er maar niet mee naar gevraagt… ik ga nu ff kijken wanneer hij me weer gaat smsen… vandaag leek het wel een beetje alsof hij me ontweek… ;s

upjee

Wat wil je nou met die jongen?