Ik ben net wakker, en als ik denk aan vannacht voel ik me echt zoo rot, dat ik het hier even kwijt wil.
Er is dus een jongen in mijn hoofd, heb ik heel leuk contact mee, we mailen heel veel en onze date zit er aan te komen. We hebben alleen nog geen afspraak - maar die komt wel.
Het rotte is alleen dat ik me zo extreem onzeker voel… Over mijn uiterlijk. Vannacht zei een wildvreemde vrouw tegen me dat ze me een mooie meid vond. Ik ben slank, niks te klagen over mijn uiterlijk zouden anderen zeggen. En dit is niet arrogant bedoelt, al begrijp ik dat het zo overkomt. Maar arrogant ben ik totaal niet - juist zo onzeker!
Ik heb lang haar, maar ik wil het nog langer hebben en droom van extensions. Ik wil zo graag mijn tanden bleken. Ik wil gewoon perfect zijn, het lijkt wel een obsessie. Ik ben gewoon niet tevreden met mezelf, ook al zeggen anderen dat ze jaloers zijn of wat, ik kijk met andere ogen naar mezelf in de spiegel dan een ander naar me kijkt.
En nu die date bijna… Ik wil er op mijn allermooist uit zien, ik wil er gewoon perfect uit zien. Ik weet hoe ziek dit bijna klinkt, want perfect is niemand. Maar ik wil gewoon dat hij me echt mooi vind.
En ik wil me gewoon goed voelen over mezelf. En ik heb het idee dat dat pas kan als ik er ‘perfect’ uit zie.
Vat dit allemaal niet arrogant op asjeblieft - want ik bedoel het allemaal niet zo. Is dit raar? Herkennen jullie dit of totaal niet, heb je misschien tips ?