'percy irasquin jurk vd glamour

heey
weten jullie nog dat er een jurk (patroon) in de glamour stond van percy irasquin ? kijk die wil ik dus maken, maar heeft jullie mss deze ook gemaakt en denkt deze hoef ik niet meer ? of ik wil m wel zelf maken, maar weet niet goed hoe dat moet weet iemand anders ?

ik wou dat ook, maar mn moeder zei dat je daar
heel veel stof voor nodig had. En ze had
niet meer tijd genoeg om dat ding te maken voor
gala. Maar ik vond hem wel dik leuk. Succes!

Ik wilde hem ook maken.
Maar de stof is én duur en harstikke veel.

hmm heeft iemand foto/plaatje ofzo benwel benieuwd hoe die eruit ziet *-)

Die is super mooi, wou hem graag maken maar kwam er niet van, ben nu het patroon kwijt:(

Ik heb hem nooit gezien :S heeft iemand het patroon/een plaatje van die jurk ingescand ofzo? kan hem niet vinden :frowning_face:

Ik heb het patroon nog ik ga hem maken voor het kerstgala op onze school hij is echt super maar ik snap de uitleg niet helemaal dus vraag ik wel aan mijn moeder of ze wil helpen xD

Die jurk is mooi! Mijn zus wou hem ook maken maar is er nog steeds niet aan begonnen.

http://dkny.punt.nl/upload/percy03.JPG

dat is ook al 3 miljoen jaar geleden geloof ik XD volgens mij heb ik die ergens nog liggen

Ligt eraan waar je je stof koopt, ik ga hier altijd naar de markt en dan koop ik stof voor 1 euro per meter en super kwaliteit :wink:

ik wil hem ook nog steeds graag maken, maar ben toen het patroon een keer kwijt geraakt… :frowning_face:

als er dus iemand is die het patroon nog heeft, en de jurk al gemaakt heeft, of er niks mee gaat doen, zou die me dan even een berichtje willen sturen??

ik zou het patroon erg graag van je overnemen… :slightly_smiling_face:

:open_mouth: !
Ik had dus vet chille stof ervoor gekocht (goedkoop ook nog).
Alleen heeft m’n moeder toen het patroon kwijtgemaakt!
Wil em nog steeds maken.

Is dat die little black dress ofzo? Die heb ik ook nog dat patroon…!

Neee die little black dress is juist van jan taminiau;)
veel eerder stond een percy irasquin jurk patroon in de glamour, ongeveer 3 jaar geleden. die jurk heb ik gemaakt, maar dan in het wit, en jaa ik heb t patroon nog. ook van de little black dress, en jullie mogen ze beiden overkopen.

k ken m niet, ben wel benieuwd!:smiley:

wanneer komt de nieuwe glamour trouwes uit? :slightly_smiling_face:

JA! ik heb dat patroon ook nog, ik was van plan hem te maken als ik klaar ben met mijn examens. Heb m al die tijd bewaard maar elke keer kwam het er maar niet van :stuck_out_tongue:

Is het trouwens moeilijk om te maken?

Oh en bij een tweedehans winkel kan je ook altijd stof vinden voor supergoedkoop, van oude gordijnen bijvoorbeeld (maar dan moet je natuurlijk niet te dikke stof halen (A))

fotofotofotofotofotofotofotofoto?

http://www.volkskrant.nl/…_Hollands_Next_68639b.jpg

Ik wist toevallig dat ze die bij Holland’s next top model hadden gebruikt in 2006, het eerste seizoen geloof ik. Toen hadden alle deelnemers hem in verschillende kleuren aan in het voorstukje. Ik kon geen foto van de gehele jurk vinden. Maar dit is al een beetje een indicatie van hoe het eruit ziet ^^