per ongeluk op gips voet gaan staan

aaarghhh! Ik heb zo’n hekel aan mezelf! 2 weken geleden heb ik mijn talus gebroken en vorige week vrijdag werd ik geopereerd en hebben ze schroeven geplaatst. Sinds maandag zit ik weer thuis en ik heb nu spalk gips. Alleen…zoals de titel al zegt ben ik perongeluk op mijn voet gaan staan. Ik wilde een pakketje pakken met mijn krukken maar dat ding was nogal zwaar voor een hand en ik wilde het al laten vallen, maar toen stond ik geloof niet goed met mijn linkerkruk en dus viel ik op mijn voet. Het deed geen pijn, maar ik mag 12 weken lang niet met die voet lopen/staan. Is het echt heel erg dat het gebeurd is of hoef ik me heen zorgen te maken? Ik weet het, ik moet het niet aan jullie vragen…

Mwah, ik denk dat je je niet druk moet maken.
Per ongeluk er op staan zal geen kwaad kunnen. Met neerleggen leun je er ook op lijkt me, dus druk zal die toch wel hebben.
Als 't nou niet goed voelt, dan zou ik voor de zekerheid je behandelend arts bellen of als je er toch onzeker over bent.
Zij hebben gauw een verlossend woord en bellen is een fluitje van een cent.

hmm…oke, ik denk dat ik misschien straks wel even ga bellen voor de zekerheid.

ik heb dat ook gehad, toen struikelde ik en kon niet anders dan mezelf staande houden op de verkeerde voet. het deed wel pijn maar het is uiteindelijk niet scheef gegroeid…
als je het niet vertrouwd even de dokter bellen ,maar gips is wss wel stevig genoeg

Wat rot voor je. 12 weken is best wel lang. ik zou er niet op gaan staan, maar als het geen pijn doet is het hopelijk niks ergs. Ik zou wel de dokter bellen

Sorry ik ben geen arts maar erg rot voor je!
Beterschap.

Oh, ik dacht dat je per ongeluk op iemand anders z’n gips voet was gaan staan! Ik word daar vreselijk agressief van als iemand dat bij mij doet hehe…
Maar ik denk niet dat het heel erg is hoor. Ze willen dat je er niet een dagelijkse sport van maakt denk ik, voor de rest kan je er niks aan doen als je er eventjes mee staat.

Volgens mij maakt het niet uit, maar voor de zekerheid even naar de polikliniek bellen :slightly_smiling_face: