per ongelUk ipv per ongelIJk!!!

Ahhhh ik kan me daar zo aan ergeren he, als mensen “per ongelijk” schrijven, wat ze meestal doen. Ik zie het nooit goed geschreven staan, ik kan daar echt niet tegen hahaha
oke dit is wel onzin maarja

.

Ja of prongelijk. :stuck_out_tongue:

Het is per ongeluk idd.

ik vind de fouten van sowieso erger
mijn vriendin schrijft altijd zobiezo
maar dan kan het ook nog sobieso, zowiezo enzenz
zo moeilijk is sowieso toch niet, haha! (:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij ‘per ongeluk’ ook altijd zit te twijfelen :stuck_out_tongue:

Ik erger me altijd helemaal dood aan “wilt” :stuck_out_tongue:
En aan jouwn en hun…
“Hun hebben jouwn pen afgepakt, en hij wilt hem niet teruggeven!”
Dat zeg je toch gewoon niet

of mensen die schrijven: ik heb dat gezegt. (Like hallo.)
Of: ik wil mijn vriend verassen (weet niet of iemand dat topic heeft gelezen, maar toen ik het las ging ik echt stuk. Het zou vast een hele verrassing zijn voor hem x])
Of: ik heb hoofdtpijn. (Ja, ik ken mensen die dat doen :pensive:’. Het is niet eens een werkwoord! aaah!)

God ik moet me er eigenlijk niet aan ergeren, want hier op girlscene komt het zó vaak voor dat ik er “hoofdtpijn” van krijg…

En dan heb je nog mensen die het verschil niet weten tussen zo’n en zulke.
En natuurlijk: ‘Ik irriteer me aan jou!’ Dat is fooooout! Het is ergeren aan.

Moet opeens denken aan een jongen uit mijn jaar, hij zit in de VWO+ klas en hij schreef kat met een d, “kad” dus :pensive:

• glump* Ik ben best slecht in NL, en sommige van die dingen zoals hierboven ^zou ik wel fout hebben x’D Maar bij andere heb ik echt zoiets van kom op :grinning:
    oke deze post zou falen als hier nu een fout in zit, XD

EDIT: Ik bedoel niet deze hier boven maar nog eentje d’r boven (A)

Oké, ik geloof dat ik dat nog nooit gezien heb. Dus ik erger mij er ook niet aan :’)

ach ja, niet iedereen heeft even goede spellingslesjes gehad toch?

Ja! En joun zie ik hier ook veel.
Hoe kom je nu weer op joun? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is waar, maar ik was eerst ook niet geweldig in spelling en ik heb mezelf aangeleerd dat ik het goed doe. En iedereen maakt wel eens fouten, niemand kan perfect Nederlands praten, maar het zou soms wel fijn zijn als mensen er iets meer op zouden letten.

haha ja ik kan idd ook wel lachen om zo’n spellingsfouten
over het algemeen kan ik er wel goed tegen, gewoon om lachen
maar bijv. op het forum van schrijfsels zijn echt mensen die echt NIET fatsoenlijk kunnen schrijven, allemaal spelling en interpunctie fouten, verschrikkelijk!
oja en heel veel mensen doen het dan/als nog steeds fout haha dat verbeter ik ook altijd bij iedereen :stuck_out_tongue:

Zulke…
Sorry hoor maar dat vond ik toch ook echt een behoorlijke fout.

Je gebruikt zelf ook amper interpunctie nu…
En het is O ja…

Ik kan best tegen spelfouten (niet spellingfouten of spellingsfouten) maar niet tegen mensen die anderen gaan verbeteren als ze het zelf niet kunnen.

Ik zie wel altijd per ongeluk staan hoor.