Per ongeluk betaald met PayPal

HELP.
Ik heb perongeluk op betaal geklikt bij Paypal en nu is die dus voltooid zegt hij maar ik heb DUS 0 EURO OP mijn paypal acc staan, maar wel op mijn bankrekening. help wat moet ik doen. Ik heb bij Paypal gemeld dat het een Ongeautoriseerde claim is. Maar op de Limecrime website staat dat het NIET MOGELIJK IS OM BESTELLINGEN AF TE ZEGGEN

Als je paypal met je bankrekening verbonden is word het gewoon van je bankrekening afgeschreven.

maar ik heb er geen €330 op staan

€330?!?! :flushed: Hoe kan dit nou per ongeluk gaan, je doorloopt toch tig pagina’s met het bestelprocs?
Als je het niet kan cancellen, bestelling afwachten en dan retourneren, dan ben je alleen de verzendkosten voor het retour sturen kwijt. En hopen dat je rood kan staan op je rekening, anders kan het ook nog lastig worden

Topic titel mag niet in hoofdletters en ik heb hem even wat duidelijker gemaakt.

Hmm, ik heb ook wel eens betaald met paypal terwijl er geen geld op mijn rekening stond, en ik heb het de volgende dag erop gezet zodat ik geen extra kosten moest betalenn dus ik zou gewoon zorgen dat je 330 euro op je rekening zet, en dan terugsturen eventueel?

Wat heb je gekocht

Als PayPal het niet van je bankrekening kan afschrijven omdat er bijvoorbeeld te weinig saldo op staat dan wordt je bestelling OF geannuleerd of je komt in de min op PayPal.