Peplum top winter?

Okee ik heb dus deze peplum top maar hij heeft geen mouwen en ik kan hem al niet meer aan op een dag als vandaag want dat is te koud. En ik draag hem zo graag! Dus iemand een idee wat leuk is voor erover? Inspiratiefotos zijn ook zeer welkom!

Een blazer?

Een blazer kan sowieso wel altijd, dat zie je alleen wel het peplumgedeelte wat minder

Een kort jasje of vestje, dan zie je de onderkant nog maar dan zijn je armen bedekt.

Een blazer kan altijd! (Ik zou alleen wel voor een iets kortere kiezen en een afstekend kleurtje doen anders valt het peplum gedeelte niet zo op).

Misschien heb je hier iets aan:

Een spijkerjasje maakt het heel stoer of wen leer jasje als je voor netjes gaat moet je eerder aaan een cobertje of blazer denken … Met leuke skinny jeans helemaal compleet !

Ohwja met een spijkerjasje staat het wel heel leuk denk ik :slightly_smiling_face: ik zal t eens proberen.
Ik ben niet heel erg van de blazers ik heb er eentje maar die is zwart. Maar ik ga eens wat combinaties proberen!

super leuke combi, vrij simpel eigenlijk maar heel leuk, vind het netjes door je schoenen en top maar het jasje geeft dan toch weer een leuk resultaat!

Waar kan ik een leuke peplum top kopen?? Ik heb bij de H&M hier gekeken en Primark. Maar vind het nergens. Het liefst in de winkel en niet online. :flushed:

Ik draag hem met een spijkerjasje, staat superleuk

Ik heb er 1 bij de vero moda gekocht een zwart nep leren peplum top

Ik had er 1 gescored in de uitverkoop bij de New Yorker begin deze week.

is dat niet heel warm? ik ga altijd zweten als ik een leren jasje “casual” draag.

spijkerjasje? overhemd? :beer:

Leuk vestje of spijkerjackje!