Peplum top te koop

Hey meiden,

Ik verkoop deze peplum top van de New Look.
Het is maat 8 en dat valt als een 36.
De kleur is bordeaux rood/aubergine
Ik verkoop deze top omdat ik het model niet zo mooi bij mij vind staan, ik krijg er erg brede schouders door. Ik heb hem nog nooit gedragen, alleen het prijskaartje eraf getrokken :hammer:

bieden :slightly_smiling_face:

Eigen foto

Foto van de New Look

ruil je hem ook?

ruilen?

ik heb al een bod van 5 euro op marktplaats. ik ruil wel maar ben heel kieskeurig.

hh

Wauw, wat toevallig! Deze peplum top had ik als eerste gevonden op Fashiolista, ik overweeg nog steeds om hem te bestellen! Als het goed is was hij origineel 12 euro, toch?

Hoeveel wil je er minimaal voor hebben? Want ik heb best wel interesse, haha

@ Ja origineel was hij 12 euro, maar ik heb hem niet aangehad en ook niet gewassen. Eigenlijk alleen de prijskaartjes eraf gehaald. Ik heb al een bod van 5 euro excl. hoeveel zou jij ervoor bieden? x

Ik wil er wel zeker iets meer voor bieden dan 5 euro! Ik heb je trouwens gemaild via marktplaats, ik woon volgensmij niet zo ver weg van je, hoeveel zijn de verzendkosten denk je?

Je mag maar één verkooptopic hebben en aangezien jij ook http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/nagellak-kleding-neem-een-kijkje-295403.msg274799243.html#msg274799243 hebt, sluit ik deze. De peplum mag je ook in dat topic zetten.