Pepernoten

Ik liep toenstraks in de kruidvat in Arnhem, en wat zag ik overal liggen?
Bakken vol pepernoten!
Vorig jaar waren ze al vroeg vond ik, in september. Nu al augustus?
Wat wordt het volgend jaar, maart?

Maarja ze zijn wel lekker. (:

Ik stoor me er iig niet aan.

Veeeeeeeeeelste vroeg! Ik vind het best stom dat ze er nu al zijn. Maar zoals je zei wel lekker. jammer genoeg :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zag ze ook bij mijn kruidvat! als ze voor sinterklaas bedoelt zijn vind ik het ook ernstig vroeg… volgend jaar in juli? :S
ik vraag me af, of je het hele jaar door pepernoten kunt kopen, iemand ergens gezien?

haha, het wordt echt steeds vroeger. En nee, ik vind het maar niets, want als ik nu al begin met pepernoten eten - verleiding is moeilijk te weerstaan :’) - dan kan ik ze in november al niet meer zien :’)

jammer dat ze al zo vroeg zijn, dan heb je er tegen sinterklaas alweer genoeg van.

haha :’) tegelijk dezelfde reactie *high five*

M’n tante eet ze al :zipper_mouth_face:

Dat is wel erg vroeg…

lekerrrrrrrrrr

Ik hoorde dat vandaag ook van mn moeder. Maar het schijnt dat een hoop mensen klachten hebben ingediend en ze toen uit de winkels zijn gehaald?

Veels te vroeg, gatver.

Het is wel vroeg maar ze zijn lekker dus ik stoor me er niet aan =)

http://neegeenpepernoten.hyves.nl/

whoehoe!!

m’n moeder had trouwens ook al ergens kerstballen zien liggen ö damn, als dat zo doorgaat liggen de paaseitjes er in augustus ook alweer…

Oeh lekker, ook al chocoladepepernoten?

Okeee…

Veelste vroeg.

Haha ja, ik stond gisteren in de Hema en daar lagen ook al pepernoten xD

ik heb ieder jaar weer een docente op school waarbij je keuze heb voor je straf;; schrijven of een zak pepernoten… dusjaa :wink:

Wel heel vroeg.

Inderdaad wel beetje erg vroeg, maar stoor me er ook niet aan, kan ze het hele jaar wel door eten :grinning: zeker de chocoladepepernoten!
en chocoladeletters jeej verheug me er nu alweer op haha!

dan koop je ze toch niet