Pepernoten in augustus

Hey dames.
Ik liep gisteren in de kruidvat en was beetje verbaasd en verrast door dat er al de eerste pepernoten in de schappen liggen! Het lijkt wel of het ieder jaar eerder is,
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind doordat het zo vroeger er al ligt, het speciale er een beetje af gaat… Maar aan de andere kant natuurlijk is het ook harstikke lekker :grinning:

lol. dalijk blijven ze het hele jaar liggen joh.
ik vind het wel een beetje weird want het is pas eind augustus.

MAAR ZE ZIJN WEL LEKKER :grinning:

Ik zou oktober vroeg genoeg vinden

De Sinterklaas/Kerst periode kan voor mij niet vroeg genoeg beginnen.
Maar ik moet wel zeggen, augustus is wel HEEL vroeg, eind september zou beter zijn…

Is wel heel vroeg, ik vind se wel hel erg lekker dus erg vind ik het niet maar je hebt wel gelijk met dat het speciale er zo vanaf gaat , hopelijk liggen ze later niet gwn heel het jaar in de winkel :stuck_out_tongue:

Ik ga toch echt voor de chocoladepepernoten :’)
Maar augustus is wel heel vroeg ja.

Bij ons liggen ze er niet :frowning_face:. Ik vind ze zo lekker en als ik een zakje pepernoten heb kan ik niet stoppen met eten :’)!

Bleh, ik heb nu nog helemaal geen zin in pepernoten hoor! :astonished:

zouden die chocolade pepernoten al bij de action liggen, damn wat ben ik daar verslaafd aan!

Chocolade- en truffelpepernoten! Hmmmm.
Maar inderdaad, ze liggen er al wel belachelijk vroeg!

Hahaha bij de action heb je nu ook al kerstkaarten, de beste wensen voor 2012! :stuck_out_tongue:

Het speciale gaat er wel vanaf zo… MAAR het is wel lekker :3

Gtfo :frowning_face: November vind ik eigenlijk goed. Hoewel, halverwege, eind oktober kan ook nog wel… Maar augustus?!

Indd zouden de chocolade pepernoten er al zijn :astonished: Daaaar heb ik nu echt zin in!

Eindelijk weer pepernoten!! :slightly_smiling_face: Die wil ik het hele jaar wel in de winkel hebben liggen :grinning:

ik houuuud van pepernoten
maar ik vind dat het zo vroeg niet kan
mijnkleine broertjes(allebij 5) zeggen zo van is sinterklaas er al als we langs zo’n schap vol pepernoten lopen Enzo. dat kan gewoon niet

Het is lekker maar ik vind het jammer dat de lol er dan tegen november al af is, nog voordat Sinterklaas daadwerkelijk ‘in het land is’. Begin er gewoon rond oktober mee, dat is vroeg zat.

Aaaah ik vind die caramel pepernoten van Bolletje zooo lekker! Ik verheug me er elk jaar weer op om ze in de winkel te zien liggen (:

Ik heb zelfs al sinterklaasversiering in een winkel zien liggen, echt wtf o_o