Ik was een penvriendin aan het zoeken, en vond toen ik nog 14 was, een meisje met dezelfde interesses via een penvrienden site.
Maar ze stuurde geen reactie, en ik zocht haar op via hyves!
Ik heb haar gevonden…
En met succes, ze was wel te vertrouwen want ze had wel veel foto’s van haar, en haar vrienden dat waren er ook meer dan 200
Maar wee gingen na een paar krabbels cammen , maar mijn cam was dus stuk.
en ik kon haar wel horen.
Dus zaten we te kletsen , (ik kon haar wel zien).
En toen kwam die moeder tegen mij schreeuwen en me ondervragen !!
En toen moest ze weg, omdat die moeder het vreemd vond dat mijn cam het niet deed…
Dat snap ik ook wel en mijn stem klinkt wel volwassen zeg maar…
Maar nu stuurt ze al heel lang geen reacties meer,
en ik wil mijn hyves verwijderen, want ik heb een nieuwe, maar ik wil haar dus niet toevoegen…
Maar straks wordt ik nog aangegeven (mischien klinkt dit heel dom).
Maar mijn ouders weten dit niet…
ze weet niks persoonlijks van mij, en ik ook niet van haar!!
Alleen dat ik channa heet en mijn achternaam…
En dat ik 15 ben…
Eigenlijk is dat best veel!!!
Ik ook van haar en in welke stad ze woont en dat ze 13 is…
Wat moet ik nu doen…
Sorry dat de tekst zo lang is :#
Niks lijkt me?.. ik snap het probleem niet echt
ik zou me er niet teveel druk om maken. want stel nou dat ze je vinden, jij bent channa, een doodnormaal meisje van 15 jaar, geen vieze oude pedo van 45.
stuur haar anders een mail over waarom ze niet meer reageert, of een brief.
Snap het ook niet hoor.
Niets, ik denk niet dat ze je zal aangeven… Maar er is wel een kans dat ze geen contact meer met je mag hebben, natuurlijk.
Eigenlijk heb ik er niet zo een zin meer in…
Zal ik mijn hyves dan gewoon verwijderen ??
En haar maar laten??
Ik heb het al een paar keer gedaan (mails enzo met die vraag).
Ik denk gewoon niks doen. Wat zou je kunnen doen? En hoe kan die moeder jou nu aangeven bij de politie, om welke reden? Zie je die vrouw al bij de politie aankloppen: “De penvriendin van mn dochter ging op msn cammen met mijn dochter, maar haar cam bleek het niet te doen dus wil ik haar aangeven.”
dus gewoon oude hyves die je niet meer gebruikt verwijderen en verder op je nieuwe. haar gewoon niet toevoegen, want zo goed ken je haar niet.
ik zie er het probleem niet zo van in. Pieker er gewoon niet teveel over, dan komt het heus allemaal wel goed.
Dankje, dat is inderdaad zo.
sowieso… stel als je wordt aangegeven… kom jij als 15 jarig meisje aan bij de politie… terwijl iedereeen een pedo van 50 in gedachte had xD
Je hebt toch niks verkeerd gedaan, dus de politie kan jou niks maken.
Dat is inderdaad zo :#
Ik maak mw gewoon te druk!!
Proberen je niet zo druk te maken! Ik snap dat je schrikt als die moeder zo reageert, en het is heel vervelend voor je natuurlijk, maar ze kunnen je niks maken hoor.
Zoals hierboven al wordt gezegd ziet de politie die moeder aankomen. En zelfs al zou ze aangifte doen en de politie zoekt het uit, dan zien ze toch vanzelf dat jij een doornormaal meisje van 15 bent.
Als je je druk maakt om je ouders zou je het er altijd nog met je moeder over kunnen hebben. Misschien stelt het je wat meer gerust als zij van deze situatie afweet.
als je wordt aangegeven is er toch niks aan de hand aangezien je 15 bent?