Penny board

Heyy,
Ik ben van plan om een nieuw penny board te kopen, maar ik vroeg mij af of jullie hier verder ervaring mee hebben.
Het liefste heb ik natuurlijk een board van het officiële merk, maar die vind ik te duur.
Nu zag ik een mooi board van het merk SkateDeluxe, maar ik weet niet of dit een goed merk is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

ik heb een pennyboard van het echte merk, heb ik natuurlijk wel lang voor gespaard, ik woon nog thuis en krijg kleedgeld, daar kon ik ook wat van nemen natuurlijk! dus je hebt gelijk dat die boards heel duur zijn,i ik zou zelf toch echt voor t echte merk gaan, gewoon sparen en geduld hebben, vroeger had ik van allerlei andere merken, onderandere van skate deluxe, was een prima board en niks mis mee, heb er 2 jaar mee gedaan :upside_down_face:

Ik heb een cruiser van het merk Globe. Die vind ik persoonlijk fijner en zijn net een tientje (of twee) goedkoper.

Ik vond een penny board van het originele merk ook te duur, dus heb ik er een besteld op aliexpress.com voor zo’n 40 euro! Ik heb deze nu bijna 2 jaar en ben er zeer tevreden mee. Ik zal nog even zoeken naar een linkje.