Pennenzak maken ?

Ik zou graag een zelfgemaakte pennezak voor het schooljaar 2010 hebben , ik heb het namelijk gezien bij een vriendin en die zijn echt hartstikke gaaf ! ik weet zelf totaal niet hoe ik eraan moet beginnen en op het internet vind ik ook heel weinig informatie ;s

nou op cutoutandkeep zag ik een monstercat etui. supercute XD.
en anders gewoon een patroon zoeken/maken en een stof kiezen en een rits zoeken en je moeder om hulp vragen :slightly_smiling_face:
(plaats een foto als je hem af hebt!)

hee, kan je me miss. die link geven ?
en zal ik zeker doen !

nee want ik weet die ook nietXD. moet je gewoon naar die site gaan en dan etui in het engels intypen. :wink: of iets met monstercat bij zoeken maar ik weet niet zeker of die zo heette.

Weetjewat ook leuk is. Maar misschien een beetje moeilijk. Is dat je allerlei leuke kleuren ritsen verzameld en die horizontaal aan elkaar vast naait. dan heb je dus een vierkante lap ritsen. Je vouwt hem dubbel naait de kantjes aan elkaar vast en de bovenkant en klaar!

jaah , das echt graaf, kheb het eens gezien bij een vriend, maaar da ziet er echt zooooooooo moeilijk uit ;o

Ach, het valt best mee hoor! Ik had hem 2 jaar geleden voor school gemaakt. Helaas ben ik hem kwijt, anders had ik het er even opgezet.

ja gewoon stukjes aan elkaar naaien.