Penis verslapt

Ik weet dat hier tientallen andere topics van zijn, maar ik zou graag mijn eigen verhaal kwijt willen.

Mijn vriend en ik willen wel seks, maar het lukt ons niet. We zijn altijd ontzettend opgewonden en doen verder alle andere dingen: behalve seks. Een poos terug wilden we het proberen, maar zodra ik het condoom probeerde om te doen verslapte zijn penis. Telkens wanneer we het weer willen proberen gebeurt er hetzelfde.

Ik heb afgelopen weekend met hem gepraat en hij zei dat het nogal frustrerend is voor hem. Doordat het hem een aantal keer overkomen is, denkt hij er telkens aan waardoor het vervolgens weer mislukt. Aan iets anders denken lukt hem niet zegt hij. Ook heeft hij iets gezegd over dat hij zo niet kan presteren, waarop ik vervolgens antwoordde dat hij dat ook niet moet willen.

Heeft iemand tips? Want ik merk aan hem dat hij er echt kapot van is en zo zie ik hem niet graag…

Zonder condoom doen? Of probeer het condoom om te doen tijdens het pijpen zodat er niet zo’n afleidende ontgeilende pauze is.

Ik ben dan wel aan de pil, maar ik heb toch liever met condoom.

Misschien is standje 69 een idee? Dan ziet hij ook niet dat ik hem omdoe. Maar ik ben bang dat als hij dan merkt dat ik hem omdoe, dat hij ervan schrikt en de penis alsnog verslapt.

Mijn vriend zelf zei dat hij wil proberen dat ik hem blinddoek. Maar dan denk ik ook weer dat hij dan alsnog verslapt. Maar proberen kan altijd.

Ik begrijp dat je het veilig wilt doen! Maar alleen de pil is ook veilig (mits je hem goed slikt).

Ik zou eerst proberen of een blinddoek werkt, of als je het stiekem doet. Mocht het echt niet werken, dan zou ik het toch zonder condoom proberen.

Misschien helpt het dat wanneer hij het condoom om doet, jij hem blijft strelen bijvoorbeeld bij z’n ballen. Misschien blijft hij dan opgewonden.

Ik ben net twee weken aan de pil wegens de pijn. Ik weet niet of ik hem goed slik, wanneer slik je hem goed?

En dat hij het condoom omdoet kan natuurlijk ook.

Echt stiekem gaat je niet lukken denk ik, jongens voelen het echt wel als je een glibberig rubberen ding om hun lul heen schuift :stuck_out_tongue: Nee ik zou vooral proberen om hem geil te houden, hem tegelijkertijd afleiden en zorgen dat hij niet te veel kan denken van “shit shit shit het condoom komt er aan kut nu moet ik hem stijf houden help help help”. Zorg dat hij zich kan focussen op wat anders dan het stijf houden.

^ dat ja

Daarom denk ik dat standje 69 eigenlijk best ideaal is. En nu maar hopen dat hij zijn hoofd een beetje rustig houdt. haha!

Uuuh klinkt gek, maar misschien kan het condoom een beetje koud zijn als het bijvoorbeeld in het nachtkastje ligt. Als je hem ff tussen je handen houdt zodat hij op temperatuur kan komen. Weet niet of dit invloed heeft of werkt xD

Als je gewoon doet wat je moet doen. Ik neem aan dat de huisarts/bijsluiter je wel voldoende uitleggen hoe je het goed doet.

Wat vervelend :c ligt sowieso aan de zenuwen, daar moet hij zichzelf gewoon overheen zetten, denk dat jij er vrij weinig aan kan doen!

Begrijpelijk dat je het met condoom wilt doen, maar je zou toch kunnen proberen er eventjes in te gaan zonder condoom, misschien helpt dat. Dan sla het toch het cruaciale stapje waar het nu telkens misgaat even over. Even een paar bewegingen zonder gewoon voor het gevoel. Verder kan je misschien eerst tegen zn stijve een beetje ‘aanrijden’ om het zo maar te noemen, een beetje wrijven en dat hij er net niet in gaat.

Dit ligt gewoon aan de zenuwen en je zult manieren moeten verzinnen om heel langzaam in stapjes verder te gaan of om hem een beetje foppen zegmaar.

Eergisteravond was ik bij hem en we waren alleen thuis. Dus we waren weer een beetje opgewonden -haha- en hebben het weer geprobeerd. Lang voorspel gehad. Soms verslapte hij weer nadat hij het condoom alvast klaar had gelegd op zijn nachtkastje. Toen ben ik in standje 69 gaan zitten, werd hij heel opgewonden van. Heb ik stiekem het condoom gepakt, hem verder gepijpt etc. En toen hem proberen om te doen. Alleen het gaat best moeilijk want zijn penis is nogal dik haha. Maar uiteindelijk is het wel gelukt, maar hij was niet helemaal stijf maar ook niet slap. Toen ik op hem probeerde te zitten verslapte hij weer. Heb ik verschillende dingen voor hem geprobeerd om hem weer op te winden, lukte een paar keer maar hij was niet helemaal stijf. Het was nogal frustrerend voor hem. Uiteindelijk heeft hij het condoom afgedaan en heb ik gezegd: dan maar zonder condoom. Maar we waren al zolang bezig dat hij hem toen zelfs niet stijf kreeg. Toen vroeg ik of hij op me kwam liggen. Hij zeggen dat hij niet stijf genoeg was, waarop ik antwoordde dat ik wilde dat hij gewoon op me kwam liggen. Maar toen barstte hij in huilen uit en zei hij dat hij zo graag wilde. Arme jongen…

Het is gelukt. We hebben het uiteindelijk zonder condoom gedaan met uitgebreid voorspel en heel veel geduld en liefde. :slightly_smiling_face:

Aaah, dit vind ik echt zielig!
Maar gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt.

Ik vind het erg voor je vriendje! Maar ik zou je toch aanraden om toch met condoom te doen… Maar is jou keuze! :slightly_smiling_face: Maar het is misschien ook omdat hij alle keren denkt ‘ohnee het gaat toch niet’ of ‘ohnee nu gaat hij weer slap worden’ want dan gebeurd dat ook… je moet hem geruststellen en hem afleiden! Maar ik ben blij voor jullie!

Alleen de pil is ook veilig, je moet gewoon weten of hij geen soa heeft.

Je moet eig gwn zorgen dat hij geen druk voelt of stress want daarom lukt t niet, je moet er geen groot probleem van maken (ook al is het natuurlijk kut) dan gaat het denk ik eerder weer goed :slightly_smiling_face: