Penis gevoelig

Halloooo allemaal,

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb sinds drie maanden een ongelooflijk knap vriendje. Nu kwam het gisteren na een lang voorspel zeer onverwachts tot seks, we konden ons allebei niet meer houden :sweat_smile::sweat_smile::heart_eyes::kissing_heart:. Toen we eraan wouden beginnen en ik dus zijn penis in mijn echt wel o zo natte vagina wou steken schreeuwde hij het al uit van de pijn nog voor zijn eikel volledig binnen was. Blijkbaar heeft hij een gevoelige eikel. Heeft er iemand tips om die minder gevoelig te maken of tips om daarmee seks te hebben vooor de tweede keer, hopelijl goede keer.

Greeeetz

Denk dat je met zoiets beter naar de huisarts kan gaan. Want hebben jullie zelf die ‘diagnose’ gesteld? Voor hetzelfde geld is er iets anders (ergers) aan de hand.

^ Inderdaad. Mocht er niks medisch zijn dan helpt het misschien om een condoom te gebruiken.

We hebben ook een condoom gebruikt maar kan het mss zijn omdat hij zijn eikel nooit ontbloot?

^ Dat denk ik niet. Als ik hem was zou ik naar de huisarts gaan.

Dan inderdaad echt even naar de huisarts gaan!

Ik denk dat hij inderdaad even langs de huisarts moet gaan. Ik heb nog nooit over een jongen gehoord die pijn had bij de seks.

Het is niet alleen bij de seks: het doet altijd pijn als je eraan komt. Maar niet met bedekte eikel.

^ Dat is al helemaal niet normaal. Ik zou zsm naar de dokter gaan.

Dat is inderdaad echt niet gezond. Maak een afspraak bij de huisarts. Als je vriend dit gênant of awkward vind, haal hem dan toch over. De huisarts ziet dit soort dingen aan de lopende band en vind het echt niet raar. Misschien heeft hij wel een infectie die jij over kunt nemen doormiddel van seksueel contact, dus ook voor jou is het een risico!

Het kan er volgens mij aan liggen dat hij zijn eikel onvoldoende ontbloot.