Pencelen

Heb net 7 nieuwe pencelen gekocht bij de HEMA…
Nu vroeg ik me af wat voor pencelen jullie allemaal gebruiken en of er mensen ervaring hebben met een foundation brush?

ik gebruik een foundation brush, zon platte. heb er een van de hema en rituals, maar vind ze verschrikkelijk, ik krijg heel erg strepen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk (: ik breng het liefste aan met mijn vingers.

ja ik heb de foundation brush hij werkt echt heel goed en hij laat geen strepen (als je het goed doet) vind hem beter werker dan een sponsje

Ik plof nu de foundation op mijn handen samen met mijn dagcreme… Even wrijven en op me koppie smeren… Vondt het alleen niet heel erg handig!

ik gebruik geen kwasten, heb het wel een paar x geprobeerd met een dikke losse kwast, en een kleinere daarvan, maar dat werkte niet. Moet je persé een platte kwast hebben voor optimaal resultaat bij het aanbrengen van foundation ?

ik heb de foundation kwast en ik vind em zo fijn!
echt een aanrader hij smeert goed en is lekker zacht…

k doe altijd ook eerst een kwadder foundation op me hoofd en dan smeer k t uit met me foundation brush weet niet of jij dat ook doet maar k vind dat beter werken

Dat ga ik vanaf morgen proberen ddeo2n

Ik werk met m’n foundation brush en dat werkt goed :slightly_smiling_face:
ik ga erna nog even met mijn hand over zodat er geen strepen zijn

Die foundationbrush van de Hema is echt super…!

ik gebruik nooit pencelen

Ehm. Blushkwast, oogschaduwkwast en dat was het eigenlijk al.