Peeptoe shoes in de herfst/winter? :]

Ik heb jullie mening nodig, ik heb namelijk echt geweldige schoenen gezien op de site van dolcis, maar ze hebben wel een open teen. Nu weet ik niet of ik dat in de herst/winter aan kan, aan de ene kant denk ik dat het met een panty/maillot best leuk kan staan, maar aan de andere kant zegt mijn moeder ook van; ja dat lijkt toch heel raar, een open teen in de winter!

Dus, wat vinden jullie? :slightly_smiling_face:

Met een leuke maillot/panty kan het best vind ik. Ik vind ze trouwens vrij dicht, die peeptoe viel me niet meteen op.

ik vind het best kunnen,
maar ik zou het zelf nooit doen, want ik vind schoenen waar je je teen ziet niet mooi meestal!

-

@crystaldeer, hij is idd best wel dicht!
dus deze kunnen sowieso wel!

Meer mensen? :slightly_smiling_face:

in de herfst kan het wel. met panty ook.
maar voor de winter echt te koud, denk ik.
je tenen vriezen er dan af haha.

wat een mooie schoenen ! in de herfst kun je ze zeker wel aan (: winter misschien met hele dikke panty’s ? haha

kan best maar dan wel met een maillot, een grijze ofzo, maar dat licht eraan wat je erop doet, maar ik zou niet voor een panty gaan, dat lijkt me erg koud.

Wauw die zijn mooi! Ik vind open teen wel kunnen, met een dikke zwarte panty kan het makkelijk. Dan valt het ook niet echt op vind ik.

Mooi! Die kun je makkelijk dragen met een maillot.

met panty of maillot staat dat superleuk, ik zou ze kopen!

Deze gaan zeker wel hoor! Ik zou ze wel niet meteen in de winter aandoen, krijg je winterteentjes van ;’)
Geweldige schoenen trouwens, wilde er ook zo’n paar : )

ja kan gewoon. ik vind het eerder raar als je met dat modelschoen in de zomer komt :}

Op een warmere dag in de herfst kan dat best hoor, en in de winter en koudere dagen kun je het met een malliot/panty aandoen… Kan prima dat doen meerdere meisjes.

Haha nu je het zegt! :stuck_out_tongue: Zo had ik het nog helemaal niet bekeken, maar dat lijkt me idd raar ja.

Nouja ik ben wel overtuigd dat ik ze moet kopen, nu alleen nog kijken hoe ik ze ga betalen, 60 euro is best veel. Maar ik ben volgende week jarig, dus er valt vast wel iets te regelen!

Mijn schoentjes:)
Ik ga ze gewoon met een panty erin dragen. Of een sok, ook grappig:)

Ooooh ik was al op zoek naar iemand die ze ook heeft! Hoe vallen ze? En is de hak een beetje op te lopen? Had jij ze ook op de site besteld, of gewoon in de winkel?