Pedofilie, normaal of abnormaal? [Discussie]

Vannacht zat ik op gs en toen kwam ik in een topic en blabla en in dat topic stond dit forum:
http://www.jongensforum.net/

Ik klikte erop omdat ik benieuwd was wat het nou precies was en naja ik schrok behoorlijk toen ik zag wáar ik gekomen was. Juist, een pedofielen forum.
Het eerste wat me opviel was dit bericht:

[i]In een ver verleden heb ik hier en daar ook op enkele fora gepost.
Maar ik durfde niet meer.
Gewoon bang dat vroeg of laat hier de witte muizen voor de deur staan.

Of liever gezegd, mij uit m’n remslaap rukken.

Lig ik net te dromen van de 70 maagdelijke boy’s waar ik in het hiernamaals recht op heb, staat er een arrestatieteam naast je nest…

Gewoon omdat ik van de mooiste wezentjes op aarde hou.

NoGay[/i]

En een reactie erop:

[i]Kun je me een garantie geven op die 70 maagden?

Dan stap ik vandaag nog uit dit leven.

Met 70 maagden kan ik een eeuwigheid vooruit, ze worden immers niet ouder!

Of ze maagd blijven is een andere vraag.

Die zullen we hier maar niet bespreken.

Teveel roodharige oogjs die meelezen hier.[/i]

En ik werd hier gewoon echt misselijk van. De nieuwsgierige ik keek verder op het forum en ik kwam uit op reacties waar die mannem pedofilie simpel vergelijken met homosexualiteit en nog iets wat er op neer kwam dat je zulke gevoelens had voor dieren en iemand die ook zei dat als iemand verliefd werd op zijn hondje dat hij die man de kans zou geven met zijn hondje om te gaan, like wtf?

Naja ik kan hier wel alle reacties gaan bespreken want dit is láng niet alles waar ik van ‘schrok’ maar ik vroeg me af hoe jullie dit zien.

Is pedofilie iets normaals? Als die mannen alleen verliefd worden maar er niks mee doen, is dat normaal? Zouden sites als deze überhaupt legaal moeten zijn?

Abnormaal, aangezien het ook verboden is. Ik weet niet of dit echt een discussietopic gaat worden, aangezien ik er niet vanuit ga dat er hier mensen zijn die wel helemaal vóór pedofilie zijn.

Ik denk dat die mensen een soort vertekend wereldbeeld hebben ofzo, en niet meer doorhebben dat wat ze doen fout is, daarom zijn zij waarschijnlijk zelf de enigen die het begrijpen.

omg nee. dit kan niet normaal zijn, zieke geesten

Zolang er niets mee gedaan wordt heb ik niets tegen pedofilie. Die mensen kunnen er zelf ook niets aan doen dat ze zich aangetrokken voelen tot jonge mensen, net als dat ik er niets aan kan doen dat ik me aangetrokken voel tot mannen.
Tot uitvoering brengen is een heel ander verhaal want dat is gewoon strafbaar. Ze zullen hun gevoelens toch moeten onderdrukken.

Ik weet eigenlijk niet of ik voor of tegen zo’n forum ben. Als het een lotgenoten forum zou zijn, om steun bij elkaar te zoeken zou ik het niet erg vinden, maar vunzige opmerkingen en topics plaatsen gaat mij ook te ver en ik vraag me af of dat zelfs wel mag.

Kinderen en drank.

Vandaag was er in het jeugdjournaal het onderwerp aan de orde.
Ze zijn kinderen van 9 jaar al aan het voorlichten over drankgebruik.

Er werd o.a. geöpperd om de ouders voor te lichten in plaats van zulke jonge kinderen.

Mijn mening is;
Ouders die op dat vlak nog voorgelicht moeten worden horen geen kinderen te hebben.
Zwaar beboeten als ze hun kroost op die leeftijd al laten drinken.

Het laten drinken ( trainen ) van zulke jonge kinderen is schadelijker voor ze dan dat je ze een keer over hun plassertje aait.

GADVERDAMME. Nee ik vind het niet normaal en ik vind dat zulke fora eigenlijk verboden moeten worden.

Het verschijnsel is normaal, als je het toepast is het niet normaal.

Sommige mensen zijn pedofiel, maar doen er niks mee, omdat ze gewoon weten dat dat niet mag. Maar ipv haten vind ik dat ze medelijden verdienen. Lijkt me vet kut om al die gevoelens te moeten onderdrukken.

In principe kun je natuurlijk niet veel doen aan pedoseksuele gevoelens, net als dat je niks kan doen aan hetero- of homoseksuele gevoelens. Je hebt gewoon een bepaalde geaardheid, en daar moet je maar mee leven. Je kunt pedoseksuele gevoelens wel onderdrukken natuurlijk, maar je geaardheid verandert daar niet door. Het is eigenlijk ook heel zielig voor pedofielen, zij kunnen er immers ook niks aan doen dat ze op kinderen vallen, en als ze iemand over hun gevoelens vertellen, worden ze gelijk keihard aangevallen… Zo lang ze niks met hun gevoelens doen zijn ze eigenlijk ook niet fout bezig, seksueel contact met kinderen door een volwassenen kan nooit, ik kan me ook verschrikkelij kwaad maken als pedofielen zeggen ‘dat dat kind dat ook wilde’, maar zolang ze alleen behoefte hebben aan dat contact maar niks met die behoefte doen, tja…

Ik snap niets van het forum, je hebt er niet eens topics.
Maar wat hier staat vind ik al belachelijk, echt om misselijk van te worden.

Ben het eigk helemaal eens met pudu

Ja die wou ik zelf ook al imn de op zetten maar dat werd me te lang, en dan de reacties:

[i]Heerlijk over hun plassertje aaien!

Moeten wel van die heerlijke kleine plassertjes zijn![/i]

Ik heb op zich wel medelijden met pedos, het lijkt me best naar om je alleen op kinderen te vallen. Ik vind het verder wel echt walgelijk als ze ook daadwerkelijk iets met die gevoelens doen (seks hebben met kinderen dus). Ik vind het dan ool niet te vergelijken met homoseksualiteit. Als homos seks hebben gaat het meestal om twee vol
wassenen die rationeel na kunnen denken over wat ze doen. Kinderen zijndaar net iets te jong voor.

hier ben ik het ook mee eens.

bij je zal het maar zijn (televisieprogramma) waren er 2 afleveringen over pedofilie. Een pedofiel die zijn verhaal vertelde, best de moeite waard om te kijken.

[tr][td]Ligt het aan de lucht of aan de verandering van het weer? Maar vandaag zomaar spontaan 2 jochies van denk rond de 10 11 die zomaar spontaan hoi of hallow tegen me zeiden niet 1 maar 2 hallow het moet niet gekker worden. Toch een lekker gevoel en ze waren nog leuk ook :slightly_smiling_face: Me dag is al weer goed :slightly_smiling_face: zijn de kleine dingen die het doen he :wink:[/td][/tr][color=rgb(187, 204, 221)]
Juppp :’)

ja ik ben gestopt met kijken. Ik hoef en wil dat niet te zien.

Ik vind pedofilie zeker abnormaal, en ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom :wink:.

Gatttverdammmee
:flushed:

Ga ik vandaag met die kleine en z’n vriendje naar 't strand; zeg ik, daar aangekomen, dan dus uit baldadigheid: ‘‘Hee vrienden, wat gaan we doen, naar het geklede of naar het naakte strand?’’ Wat schetst mijn verbazing! Die jongens kiezen meteen zonder meer voor het naturisten gedeelte, met de opmerking dat ze dat nou altijd al een keer mee wilden maken!
Maar, zeg ik dus: ‘‘Jongens, dan zullen jullie jezelf wel even heel goed in moeten smeren, en wel zeker daar op die plekken waar de zon nooit komt.’’
Daar hadden die twee dan weer geen zin in, zoals verwacht.

Vermaakt hebben wij ons zeker te weten, doch naderhand werd er door die twee toch een beetje gepiept dat het hier en daar - en vooral daar dus - wat schrijnde vanwege plaatselijke verbranding.
Ik had nog een fles aftersun staan en gaf die aan hen met de juiste instructies, en ja hoor, wederom lieten ze mij verbaasd staan, want ze verwachtten dus echt van mij dat ik hen in ging smeren, en heb ik dus zojuist heel liefdevol en zachtzinnig die edele deeltjes onder handen genomen en zijn ze daarop heel lief gaan slapen, die kleine apen:-)

Die jongens, die blijven mij echt verbazen :wink:

Mag je zo’n forum btw niet aangeven bij de politie ofzo?

^

ik hoop het wel, ik was aan het eten, ik ben echt misselijk geworden nu.
en dat op een Jongensforum… waar je verwacht dat doornormale puber jongetjes over hun probleempjes praten. shiiiiiiiiit hey

Het verschijnsel is normaal, maar ik keur het niet goed omdat het gaat om iets waar een ander bij wordt betrokken. En omdat het kinderen zijn, vind ik het extra erg. Jezelf iets aandoen vanwege een aandoening oid vind ik minder erg dan wanneer anderen erbij betrokken worden.
Ik vind het vervelend voor de pedo’s, als je de drang hebt en er niet van af komt. Maar ik kan het nooit goed keuren omdat het gaat om een misdaad tegenover onschuldige kinderen.
Ik heb liever een forum met dit soort teksten online, dan pedo’s die zich klampen aan foto’s, video’s of een kind.

Helemaal mee eens.