pedofielenverening martijn word niet vervolgd.

waar gaat het heen met deze wereld.
boetes uitdelen kunnen ze heel erg goed, maar criminelen oppakken ho maar.

Echt he, wel een jaar gevangenisstraf omdat je een bushokje intrapt, en geen eens vervolging voor een pedo-club?
Ik zit hier achter mn computer helemaal uit mn stekker te gaan!!!

Tsja, aanzetten tot haat is wel strafbaar, en aanzetten tot kinderverkrachting niet? Wat leven we toch in een rotland.

Ik word echt heel kwaad van alle reacties hier, omdat ze nergens op gebaseerd zijn. Sinds wanneer zijn pedofielen niet meer mensen met een psychische aandoening, maar criminelen, ook al hebben ze nog nooit een strafbaar feit gepleegd? Sinds wanneer mogen mensen niet meer onacceptabele gedachten hebben, zolang ze met die gedachten niks strafbaars doen? Sinds wanneer sluiten we mensen buiten de maatschappij?

^heb je op de site gekeken…

ik heb het idee dat ze vinden dat het gewoon goed is om kinderen te bekijken, aanraken en al.
als je de verhalen leest.
een heel stukje over een kind dat het blijkbaar leuk vond om seksueel contact te hebben met zo’n man.
maar niet alle kinderen vinden dat.
er zitten natuurlijk ook wel normale mensen in die vereniging…
maar door die verening wordt het dus wel weer makkelijker om dingen te verspreiden…

Onbegrijpelijk. Gelukkig is dat quasi onmogelijk in België… (zeker door Dutroux)

Ja wel minder controle als het opgeheven wordt, maar het is geen kantklos clubje.
Ik zag een keer die voorzitter op tv en die zei iets wat echt niet door de beugel kon, maar hij werd juist wel een keer vervolgd

Ik weet dat ze een psychische aandoening hebben, en dat ze er niks aan kunnen doen. Maar er zijn pedofielen die het onderdrukken, en pedofielen die dat niet doen, en bijvoorbeeld lid worden van zo’n zieke verening. Als je het onderdrukt: geweldig, respect. Je onderdrukt je eigen aandoening, omdat je geen levens wil verpesten. Echt, niks tegen deze mensen.
De mensen waar ik het over heb, zijn mensen die pedofiel zijn, en dit niet onderdrukken. Zij verpesten levens van mensen, omdat ze hun lusten niet kunnen onderdrukken. Voor deze groep pedofielen heb ik totaal geen respect, dit zijn voor mij echt monsters.
Ik heb trouwens eens een interview met een pedofiel gezien, over zijn ‘relatie’ met een 4-jarig meisje. Ik heb er echt nachten over wakker gelegen.

Dat kunnen ze ook als excuus gebruiken, een psychische aandoening. Kijk, het is natuurlijk nooit goed m mensen die je niet kent te veroordelen, sorry daarvoor, maar alleen al zulke gedachten hebben is toch ronduit krankzinnig? En zouden ze zelf naar een psychiater stappen om zich te ‘laten helpen’ met hun probleem? Ik denk het niet, omdat zij niet zien dat ze een probleem hebben, zij vinden het de normaalste zaak van de wereld! En als er nou bijvoorbeeld een leraar is, die altijd zit te denken aan 1 van zn leerlingen, waarvan ook bewijs is, zou je je kind daar dan nog naar school laten gaan?

Dit is geen kwestie van verdraagzaamheid. Het punt is nu net dat kinderen in gevaar komen. Dat kan je niet zomaar tolereren. Dat is hetzelfde als een vereniging van moordlustige mensen toelaten, zolang ze niet iemand daadwerkelijk vermoorden. Gewoon compleet absurd.

Bovendien moet pedofilie ook gewoon in de marginaliteit blijven. Vanaf er een vereniging bestaat, komt er een kans dat het geaccepteerd gedrag wordt.

‘Ik zal veertien jaar geweest zijn tijdens mijn eerste seksuele kontakt met een man van circa dertig jaar. Ik beleefde deze kontakten als prettig. Nu als volwassene zie ik de vroegere periode als een deel van mijn leven dat bij mij hoort.’

'Op mijn zevende jaar kwam ik in kontakt met een man die bijzonder aardig voor mij was. Hij nam me mee naar zijn zolder waar hij me op schoot nam en het tot seksueel kontakt kwam. Ik vond dit erg prettig en fijn. ’

'U kunt het zich misschien niet voorstellen, maar op mijn twaalfde jaar was ik erg verliefd op een vijftigjarige man en hij ook op mij. Wie de eerste stoot gaf weet ik niet meer maar wij streelden elkander en beleefden de seksualiteit samen. Het ontspande mij geweldig. ’

om je zomaar even een idee te geven over hoe er op die site over kinderen gedacht wordt.

Kijk, ik ben het helemaal eens met je. Ik vind gewoon niet dat pedofielen een spreekbuis mogen krijgen. Evenmin als psychopaten dat mogen hebben. Natuurlijk zijn het mensen, maar heb jij ooit die teksten gelezen van die vereniging? Dan kan je gewoon niet ontkennen dat kinderen gevaar lopen.

Ik heb pasgeleden een verhaal gelezen van een man die toegaf dat hij een pedofiel was. Hij vertelde dat het een seksualiteit was, net als dat je hetero- of homoseksueel bent. Wel zei hij erbij dat hij nóóit iets deed met zijn gevoelens, omdat hij wist dat het niet hoorde om seksuele handelingen te verrichten bij kleine kinderen.

Deze man gun ik een plek waar hij kan praten over zijn gevoelens met lotgenoten en dat hij zijn frustraties over zijn ‘geaardheid’ kan delen, zolang dit er maar voor zorgt dat hij niks doet met zijn seksuele verlangens. Ik weet niet of Martijn een vereniging is waar mannen zoals hij terecht kunnen, maar anders heb ik er niks op tegen. Ik weet jammer genoeg niet genoeg van Martijn om daarover te oordelen.

Ik zou zulke mensen de kans niet willen ontnemen om er samen doorheen te komen (er zijn ook verenigingen voor bijv. alcoholisten of homo’s die hetzelfde doel hebben). Wel vind ik het dubieus dat de oprichter van Martijn veroordeeld is tot drie jaar cel, maar misschien was hij de enige die zich niet in kon houden.
Ik weet het niet, dus oordeel ik niet.

Deze vereniging stimuleert pedofilisch gedrag bij mensen die er al aanleg voor hebben, en zorgt er dus voor dat er meer kinderen misbruikt worden. Afschaffen dus, klaar uit.

@Brod dus op welke manier is een vereniging van pedofiele mensen gevaarlijk als ze niet aan kinderen zitten of een vereniging van moordlustige mensen gevaarlijk, als ze niemand vermoorden? Ik zie het gevaar niet.

Hetzelfde eigenlijk zeg ik tegen de anderen. Iedereen heeft het recht om te bestaan en zijn meningen te hebben, hoe gruwelijk ook. Zolang er niks in praktijk gebracht wordt, uiteraard.

En praktisch gezien is het makkelijker om pedofielen in de gaten te houden, als ze lid zijn van een vereniging.

Aanleg voor pedofilisch gedrag bestaat helemaal niet: je bent pedofiel of je bent het niet.

Okee, even anders geformuleerd: mensen die de fout in hun hersenen hebben dat ze pedofiel zijn (dat bedoel ik met aanleg voor pedofilie). Sorry, ik had het een beetje raar verwoord :’)

Vanuit mijn oogpunt stimuleert deze vereniging pedofielen om hun fantasiën in praktijk te brengen, daarom ben ik ertegen.

@OldSweater
Niet mee eens. Als jij pedofiel bent, kun je je inhouden. Je kunt je er voor schamen en bang zijn. Met zo’n vereniging kan het gestimuleerd worden, en durf je er voor uit te komen en het te gaan doen.

Dat gun ik hem ook, en pedofilie is inderdaad een soort mutatie in hetzelfde gedeelte van je hersenen als waar je geaardheid zit, je bent dus pedofiel in plaats van bv. hetero. Ik heb ook echt respect voor mensen als hij, want hij onderdrukt zijn hele geaardheid.