Pedofielenvereniging ''Martijn''

Hi! Ik doe mijn werkstuk over het onderwerp; de pedofielenvereniging ‘‘Martijn’’. Kunnen jullie mij misschien een aantal goede argumenten / bewijzen geven waarom de pedofielenvereniging Martijn zou moeten worden verboden én waarom de vereniging wel zou mogen blijven bestaan, aub! x

up

maar is dit juist niet het hele idee van een profielwerkstuk? Moet je dit niet zelf doen?

Het is geen profielwerkstuk, maar ja ik moet het idd zelf doen maar een beetje hulp zou niet verkeerd zijn aangezien ik het erg druk heb.

Gewoon zelf doen? Lekker makkelijk zeg, ik heb het ook druk maarja dan ben je maar halve nachten bezig :stuck_out_tongue: Ik denk dat de meeste wel wat beters te doen hebben dan het schoolwerk voor een ander.

Ja, ik heb ook veel te doen. Het zou wel erg makkelijk zijn als iedereen zijn huiswerk door elkaar zou laten maken;) Het is het beste om dit zelf te doen. Stel dat de leraar aan je vraagt wat je motivatie is bij je antwoorden? Wat dan?

Ik heb het zelf heel druk, succes :")

Haha idd!

slotje?

Zoek het inderdaad zelf op. je kunt natuurlijk wel om meningen/ tips enzo vragen, maar volgens mij doe je dit niet voor extra info/ tips maar meer omdat je het gewoon handiger vindt als je zelf niets hoeft te doen en wij het voor je gaan uitzoeken.

‘een beetje hulp zou niet verkeerd zijn’

Ik ga geen werkstuk voor jou maken! Behalve als je me geld betaald natuurlijk haha.

hahaha, idioten! :wink:

Faalkind =__="

Dit gaat nergens heen.
frenchkissesx misschien eerst zelf proberen en als het echt niet lukt hulp vragen? Met de houding die je nu hebt, krijg je namelijk toch geen hulp.