pedo leeraar

Voor duits heb ik een man en die kijkt echt altijd als je een beetje inkijk hebt naar je borsten (iel tog). Ik had een gesprek met hem en toen had ik beetje inkijk en toen keek die echt het hele gesprek ernaar dus deed ik mijn vest dicht toen keek die me aan en toen zei hij o, sorry. niet te geloven tog hij geeft het ook nog eens gewoon toe! hij doet het echt bij ieder meisje!

ieeeel vieze ventt ik haat zulke leraren

Misschien kan je naar de coordinator gaan ofzo, leerlingbegeleider, vertrouwenspersoon. oid.

leraar

hahahaha, ok sorry ;’)
maar het klinkt grappig; maar je hebt gelijk best eng.

Brrr … :flushed:
Kun je dit niet aankaarten bij de directie ofzo? Samen met een paar meiden die dit ook hebben mee gemaakt. En dan een klacht tegen hem indienen…

Bah, echt verschrikkelijk van dat soort leraren. :confused:

een sjaal?
Het is toch koud

Niet iedereen is geschikt om een docent te worden, blijkt weer. Bah!

heb ook een keer samen met nog een paar klacht ingedient maar we hebben geen bewijs, sjaal is ook wel goed idee maar in de school is het echt gloeiend heet, meestal neem ik dus wel een vest mee en trek die dan aan.

Dan maar geen inkijk tijdens zijn les.

Zorg dat je geen inkijk hebt.

ha ha, ja maar dan kan ik dus nooit gewoon een hempje aan ofzo in de zomer

Dat dus :stuck_out_tongue:

maar het blijft vies

Tsja, maarja, het altijd nog erger toch?

das waar, bij een iemand uit de klas heeft hij aan haar borsten gezeten! das tog echt eigenlijk niet normaal meer, ik snap ook niet dat ze er niks aan doen

Naar mijn idee zijn dit soort dingen negen van de tien keer vrij overdreven.
Als je niet wilt dat een man naar je borsten kijkt, zorg dan ook dat ze niet extra opvallen.

als die aan haar borsten heeft gezeten zou ik sowieso dit melden bij de directie of coördinator of wie dan ook. Dit is echt niet normaal! Ö

Bleeh, wij hadden ook zo’n leraar, gewoon klacht indienen! En nu is hij ontslagen :slightly_smiling_face:.