Pec Pod Snezkou Jongen :$

He ik ook.

Ik zie op twitter ook alleen die twee jongens die het niet waren, helaas.

Succes (:

Ik had je heel graag geholpen maar ik denk dat ik niet erg ver kom… Alleen al omdat ik in een hele andere regio woon enzo :’)

Pfoe, ben nu druk bezig op twitter aan het zoeken onder ‘tsjechië’ en ‘wintersport’ en ‘vakantie’. Dacht even dat ik een match had, maar helaas :frowning_face:

Maar ik geef de hoop niet op, alles voor de liefde toch :wink:

Of je moet op twitter de beschrijving neerzetten, net zoals dat bericht waar een jongen opzoek was naar een meisje die hij in de trein had gezien :'D

Haha die heb ik dus ook gelezen :grinning: Daardoor kwam ik op het idee een zoekactie te beginnen ^^

http://twitter.com/#!/MaartenWezep
Hem misschien? x

Helaas, geen match ): Maar toch bedankt voor het proberen :grinning: xx

Heeft die jongen met het trein-meisje het meisje nog gevonden?

Jaa hij heeft haar gevonden!! Het vervolg is helaas onbekend :grin:

Wat schattig dit haha
Succes met zoeken!
Als je ver wilt gaan kan je misschien contact zoeken met iemand die over de skiles ging en een namenlijst heeft ofzo?

Aah, leuk!
Je zou het ook op Twitter kunnen zetten! Of Facebook! En het zo proberen te verspreiden (:

@tess2 @nuageux Dankjewel :grinning:

Ik zie het nog even aan, ben wat onzeker over de reacties die zullen komen als ik mezelf bekend maak (Dit account is anoniem). Maar als dit inderdaad niks helpt, denk ik er over om het op facebook te zetten (a)

Ik woon niet in regio noord dus ik kan je ook niet helpen haha, maar succes!

Dat meisje zat op een hockeyclub vlakbij mn huis:P Weet verder het vervolg eigenlijk ook niet…