Peaches geldof overleden

Peaches Geldof is maandag op 25-jarige leeftijd overleden.

Dat meldt BBC.
De dochter van zanger Bob Geldof is dood gevonden in haar woning in Wrotham, Kent.
“Op dit moment wordt haar overlijden benoemd als onverklaarbaar en opeens”, aldus een verklaring van de plaatselijke politie.

Ik ben echt in sshock!

even serieus hoe kan dit!

Hoe ernstig is het met mij dat ik die persoon niet ken?

Gecondoleerd I guess…

Is dat echt echt echt waar?

Sick! Ze was pas 25 jaar :frowning_face:

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3630488/2014/04/07/Peaches-Geldof-25-dochter-van-Bob-Geldof-overleden.dhtml

R.I.P

Dochter van bekende Brit, model en journalist. Ze laat 2 kindjes achter! :astonished:

Oh wat erg zeg :frowning_face: en dan heeft ze ook nog 2 zoontjes, eentje van amper één jaar oud… ze was ook zo’n mooi meisje!

http://www.dundascommunications.com/wp-content/uploads/2013/05/Peaches_Geldof_Phaedra_Hello_Magazine_Dundas_Communications-580x751.jpg

Rip

Ik ken haar eigenlijk alleen van naam en hoofd, maar jeetje ze was nog zo jong en die kindjes ook… Ben wel benieuwd hoe of wat er gebeurt is.

Ik zag op de engelse Wikipedia staan dat het gerucht gaat dat het een aneurysma was, geen idee waar dat vandaan komt, want op de Daily Mail bijv wordt ook nog niet over een mogelijke oorzaak gesproken…

Super sneu in elk geval :frowning_face:

Dat is waar mijn moeder ook aan overleden is. Dat is echt een vreselijke dood als ik zie hoeveel pijn mijn moeder had op dat moment. Ik hoop voor haar dat ze niet te veel pijn gehad heeft als dit de oorzaak is. Sowieso dat ze niet te veel pijn gehad heeft. 25 is zo jong, en dan die 2 kleine kinderen :frowning_face:

Ik zag het ook net. En haar laatste tweet van deze morgen was een foto met haar mama. Brrr ik krijg het er koud van. Wat vreselijk voor de kindjes :frowning_face:

Was inderdaad een mooie meid. Ik wilde ooit eens hetzelfde bloemetjestattoo.

Wow, ik schrok wel even van dit topic. Ik ken haar verder niet echt ofzo, maar ik schrok er vooral van omdat ze nog maar 25 jaar is. Arme familie, zoiets bedenk je toch niet?

Wat heftig zeg! Zo jong, en zulke jonge kindjes… :frowning: