Paypal vragen

Hai,

Ik hoop dat mijn vragen snel beantwoord kunnen worden zonder dat dit topic gesloten moet worden, ik wil dit namelijk graag weten.
Mijn ouders doen nogal moeilijk over een Paypal account omdat het ‘onhandig’ is en de site ‘slecht en onbetrouwbaar’ overkomt.

• Hij moet bij zijn account “EXACT de voornaam invoeren zoals deze op het bankafschrift staat”. Mijn vader heeft nooit een voornaam op zijn bankafschrift staan en het is een verplicht veld.

• Hij heeft verhalen gehoord/gelezen op internet dat Paypal onbetrouwbaar zou zijn, dat het geld nooit aankomt/dat het superlang duurt voor het geld overgemaakt zou worden.

• Is er een telefoonnummer van Paypal beschikbaar waarnaar je kan bellen met vragen (in het Nederlands) ?

• Zouden jullie misschien veel reacties kunnen plaatsen met antwoorden op deze vragen en met jullie ervaringen over Paypal ?

Alvast ontzettend bedankt, we hebben hier thuis nou al zó lang discussies over.

ik was ook al opzoek naar informatie! upje voor jou (:

PayPal is specifiek ontwikkeld voor de consument en het internet en daardoor ’s werelds meest gebruikte online betaalmethode. Met PayPal kunnen consumenten snel en veilig online betalen. In webshops, aan particuliere verkopers, maar ook onderling. De consumentenfocus komt tot uiting in de klantgerichtheid van PayPal: met de online betaalmethode is sneller en veiliger te betalen dan de meeste andere transactievormen. Sneller omdat door het ingeven van slechts een e-mailadres en wachtwoord een betaling kan worden gedaan. Veiliger omdat bank- en creditcardgegevens niet met andere partijen hoeven te worden gedeeld. Ook biedt PayPal een zeer krachtig fraudedetectiesysteem met het laagste fraudepercentage in de bedrijfstak. Door gebruik te maken van het internet is internationaal betalen heel eenvoudig. Daarnaast faciliteert het internet continue innovatie. Zo heeft PayPal hun betaalplatform opengesteld voor derden waardoor nieuwe verdienmodellen binnenkort live gaan voor mobiele toepassingen, televisie, gaming, sociale netwerken en consumentenelektronica.

Hier kun je ze als het goed is bij ‘bel ons’ ze bellen!

Hoewel ze wel bekend staan als betrouwbaar vertrouw ik ze ook niet…