Paypal probleem

Ik weet niet of iemand hier paypal gebruikt of mij kan helpen maar ik probeer het toch maar. Ik wou vandaag voor de eerste keer het geld dat ik op mijn paypal heb gezet gebruiken maar ik wist niet dat je je bankrekening moest activeren. De rekening die ik heb geactiveerd via de site eindigde met 1122 wat dus mijn rekeningnummer is. Ik kreeg hierna een email van paypal waarin uitgelegd stond wat ik verder moest doen wanneer de transactie gebeurt is. Maar er stond dat dit gaat gebeuren voor een rekeningnummer dat eindigt op 3344 wat dus niet klopt. Ik weet echt niet wat ik verkeerd gedaan heb. Ik heb al een mail naar hun gestuurd maar het kan 72 uur duren voor ze reageren. Ik kan ten vroegste maandag om 8 u bellen. Iemand advies?

Die cijfers zijn trouwens niet echt uiteraard

upje

Ik zou afwachten of ze reageren op je mail, en anders meteen maandag bellen. Ik kan je ook niet echt advies geven want ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb wel een paypal account maar bij mij is alles goed gegaan toen ik hem activeerde.

Bedankt voor je reactie. ik heb een email terug gekregen waarin staat dat ik het juist gedaan heb. In principe zou ik de 2 bedragen nu kunnen overschrijven op hun site maar ik moet nog wachten op mijn bank. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat het verschillende nummers waren maar het zal wel in orde zijn

Hmm als je met die nummers de bedragen bedoeld, het ontvangen kan eventjes duren, bij mij duurde het bijna een week.

Er is een algemeen Paypaltopic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/topic-voor-alle-ebay-en-paypal-vragen-197696.0.html