Paypal is limited

Jongens ik heb even jullie hulp nodig. Ik maak al een aantal jaar gebruik van Paypal, nooit problemen mee gehad. Maar nu zeiden ze dat mijn account ‘verdacht’ was en dus moest ik drie dingen doen.

1. Mijn wachtwoord veranderen
  2. Mijn beveiligingsvragen veranderen
  3. Mijn creditcard bevestigen.

Ik heb 1 en 2 gedaan, maar ik heb geen creditcard. Wtf moet ik nou? Ik wil dingen bestellen op ebay maar ik kan geen geld overmaken/afschrijven van Paypal als ik 3 niet doe.

Inmiddels kan ik dus wel mijn geld dat erop staat afschrijven, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon dat m’n account weer normaal is. Toen dacht ik erover na om Paypal te bellen, maar ik ben geen 18 dus misschien dat ze daar dan ineens achter komen (dat ik dus heb gelogen over mijn leeftijd tijdens het maken van mijn account).

Iemand?

Up

^

Hm ja lastig? Misschien kun je ze gewoon even bellen zonder je naam enzo erbij te moeten zeggen? Dat je het een beetje hypothetisch insteekt en niet je leeftijd noemt? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ze oplossen verder. Of je stuurt een mailtje?

Je kan over de telefoon toch alsnog liegen over je leeftijd? :stuck_out_tongue: Leg dan wel ff een briefje klaar met je gelogen geboortejaar, want ik zou dat sowieso fout zeggen mochten ze daarna vragen.
Als ze vragen naar ID gegevens zou ik die gewoon niet geven. :’)

Weet jij waarom je account ‘verdacht’ is dan? Vind dat ook zo’n lekker vage term.

Ik heb net gebeld en de vrouw aan de lijn heeft een verzoek gestuurd dat m’n account ge-delimiteerd(?) wordt. Het is dus gefixt over een paar dagen.
Ze vroeg gelukkig niet naar m’n geboortejaar, en iemand zei dat ik de gelogen op moest noemen, maar het probleem was dus dat ik op Paypal mijn gelogen geboortejaar niet kan vinden ghehe.