Ongeveer een jaar geleden was overal in het nieuws dat mensen die bij ING zaten en paypal hadden makkelijk gehacked konden worden, en dat het dus niet veilig is om paypal te hebben bij ING. Weet iemand of dat nu anders is en of het nu wel gewoon weer veilig is? Ik kan er niks over vinden op internet.
upje
Ik gebruik het al tijden en heb er nooit problemen mee gehad of iets over gehoord
Nee oke, want ik las http://tweakers.net/nieuw…iging-ing-via-paypal.html dit op internet, maar dat is inmiddels ook weer een jaar geleden.
maar daar zeggen ze dat er niet om een tancode word gevraagd, is dat nu wel?
Echt waar?
Ik werk er zelf al een tijdje mee en ik heb (uiteraard) ING.
Als ik iets op bv. ebay koop dan hoef ik geen TAN code in te vullen via Paypal.
Ach over ING hoor je zoveel :’)
Volgens mij hoef je geen codes in te vullen, ik ook niet (Rabo). Gewoon inloggen.
Al je gegevens zijn te hacken. Of je nu bij ING of Rabobank zit, en of het nu om een rekeningnummer of telefoonnummer gaat. Alles is te traceren. Als je dat niet wilt, moet je geen privé gegevens op het internet zetten.
Mijne was ook gehackt en ik zit bij ABNAMRO, dat maakt dus geen verschil.
Idd wat chanelchique zegt. Het is aan te raden een goede en sterke virusscanner op je pc te zetten (incl anti-theft optie), dan is de kans een stuk kleiner dat het mis kan gaan (dmv keyloggers enz).
Oke dankjewel!
Heb je dat stukje op internet überhaupt doorgelezen? Daar staat namelijk in dat die hackers het alleen kunnen doen als ze jouw gebruikersnaam en wachtwoord weten…
ja ik heb het gelezen, maar ik wil graag even zekerheid voordat ik paypal aanvraag. En dit is niet het enige stuk wat ik erover heb gelezen, internet staat er vol mee.
Zo kan je werkelijk alles gaan wantrouwen.