Pauze?

Hoi meiden, ik zit met iets heel vervelend en ook al kunnen jullie me niet helpen, ik ben het toch kwijt :wink:
Ik heb ondertussen al bijna 1 jaar een vriend. Het ging heel goed enzo, af en toe wat ruzie maar dat is overal denk ik wel. Tot nu, want hij doet al enkele weken heel raar, vroeger deed hij altijd lief en we spraken toch minstens 1 keer per week af. Nu heeft hij het ineens veel te druk om af te spreken en heb ik hem al een maand niet meer gezienā€¦ Als ik hem even wil bellen zegt hij dat hij geen tijd voor me heeft. Ik voel me nu zo onzeker en ik dacht gewoon dat hij een ander heeft. Dus ik vroeg het hem en hij zei dat ik niet moest zeuren en hem gewoon moest vertrouwen. Oke goed er zal wel niks mis zijn dacht ik. Maar nu wilt hij een maand rust zegmaar tussen ons zodat hij wat kan nadenken en achteraf zal hij kijken of hij verder wilt. Maar, ik denk gewoon niet dat ik dat aan kan ;s Ik heb al meerdere malen geprobeerd het goed te maken maar zonder succesā€¦ Ik ben gewoon bang om hem te verliezen want ik hou echt van hem en hij was in zoveel dingen de eersteā€¦
Enig idee wat ik nu moet doen? Hem die maand rust geven of beter niet?

Sorry voor het lange verhaal.

Geef hem die maand, misschien is dit goed voor jullie allebei. Waarschijnlijk heeft hij gewoon even tijd voor zich zelf nodig om dingen op een rijtje te zetten. En neem jij die maand ook maar eens even alles op een rijtje zetten, als je na die maand nog steeds bang bent voor de dingen die je noemt daar over gaan praten met hem. Dat lijkt me iig wel het slimste.

En hoe zou jij dat dan zien? Dat we nog een relatie hebben die maand en dat we nog contact hebben of beter elkaar niet meer spreken en met rust laten?
Sorry voor die vragen, ik ben echt een kneus in relaties ;$
Alvast bedankt dat je hebt gereageerd :grin:

Ik zou hem die maand geven en daarna praten over wat hij wil en wat jij wil. En wat jullie van elkaar verwachtenā€¦ zo is het voor jou ook duidelijk.

Na die maand gewoon bij elkaar komen om te praten over hoe jullie nu verder gaan :wink:

-

Ik vind het nogal vreemd. Als hij echt van je houdt dan kan hij ook de moeite nemen om naar je toe te komen en te praten, een maand lang geen contact om te bedenken wat hij wil vind ik nogal overdreven want misschien houdt ie je wel aan het lijntjeā€¦

Ik zal die maand wachten, en gewoon kijken wat ie te zeggen heeft.

hier dacht ik dus ook aan

Inderdaad.

Hij heeft rust nodigā€¦
Ik heb persoonlijk een hekel aan dat woordā€¦

Hij is niet mans genoeg om je te dumpen dus doet hij het zo! langzaam aan uit je leven verdwijnen. Ik zou hem dus voor zijn en nu dumpen.