Pauze

Wat doen jullie als jullie alleen in de pauze zijn?

Mensen opzoeken, en eten. Ben je vaak alleen dan?

Hopen dat de bel zo snel mogelijk gaat.

Nee, ben vorig jaar blijven zitten en over een paar weken gaan m’n vrienden allemaal op werkweek, maar ik dus niet… dus ben dan een hele week ‘‘alleen’’ op school.

Zorgen dat je niet meer alleen bent.

Je zou klasgenoten kunnen opzoeken, iets eten of nog ff snel wat huiswerk maken/ leren voor een toets.

Heb je niet toevallig één meisje uit je klas waar je wel redelijk veel mee omgaat?

gewoon andere mensen dan me standaard pauze-vriendinnen opzoeken!
(bij ons op school zijn er geen groepjes je kan gewoon overal bijstaan)

ja, dat wel, alleen zij staat standaard bij haar vriendinnen-groepje en volgens mij vinden ze me een beetje een ‘‘indringer’’. er zijn sowieso veel groepjes bij ons op school…

Misschien met de mensen van vorig jaar omgaan? Doe ik ook als ik alleen ben, doe dit jaar ook over.

Ik doe dit jaar ook over, en ik sta standaard bij m’n beste vriendinnen van vorig jaar, maar als die iets hebben wat ik niet heb, ga ik gewoon bij de meiden uit m’n klas staan, vinden hun alleen maar leuk. (Denk ik dan. :stuck_out_tongue: )

ja, dat doe ik ook meestal wel. alleen in die week is dus iedereen van dat jaar op werkweek…

misschien moet ik ook maar zo gaan denken :wink:

tijdschriften lezen

ik houd van de pauze :’)
als het 5 minuten voor de pauze is, doe ik mijn laptop al dicht en ruim ik mijn boeken op, zodat ik meteen naar de bankjes kan waar iedereen dan zit.
En dan zitten we daar met een hele groep (niet echte vaste groep, gewoon de helft van de school in totaal dus 15 leerlingen) en kletsen we over vanalles.

en dan balen dat de les begint xD haha

Angry birds spelen en muziek luisteren.

Maar dit is dan mijn 3e (eigenlijk 4e) middelbare school en op die vorige zat ik elke pauze op de wc -__-

Dus daarom mijn over-enthousiasme… ben gewoon blij hoe het nu gaat :slightly_smiling_face:

dat ben ik eigenlyk nooit ;4
ik houu van pauze <33.
ik zoek mensen op - meestal zij mij.
en dan kletsen we &&’ eten we en
hebben we lol, vaak melig.

we gaan soms stiekem weg,
naar de winkels (die zyn heeeuwl
dichtbij) of naar een soort van meertje.

heel gezellig <3.

maar als ik alleen zou zijn,
zou ik vrienden maken.
en als dat niet lukt op me bb
met mensen praten of eten,
doen alsof je bezig bent.
naar de plee. etc. xd

naar de mediatheek en daar op de computer iets “belangrijks” opzoeken en bezig zijn en ondertussen eten en heel druk en lang bezig zijn? hahah