Pauze, hoe terugwinnen?

Heey meiden,

mn vriend en ik hebben op dit moment een pauze omdat het een tijdje niet zo goed ging tussen ons… dus vandaar dat een beetje rust ons wel beter leek :slightly_smiling_face: omdat ik voorheen nooit echt veel moeite deed toen we met elkaar hadden leek het me een goed idee om nou wat meer moeite te doen zodat er een einde komt aan de pauze… hijzelf denkt er ook over na om weer verder te gaan met de relatie maar dat weet hij nu nog niet.
soms hebben we soort van ‘‘dates’’ maar die verlopen vaak nog een beetje stroef omdat we een paar weken geleden hebben besloten om een pauze te houden. zo’n pauze brengt natuurlijk wel wat gevolgen met zich mee en dit is dus een van die dingen. in het begin van de pauze was hij nooit echt vrolijk, maar nu krijg ik hem weer een beetje aan het lachen :slightly_smiling_face: wat dus een goed teken is. ook plaagt hij me wel eens (op een leuke manier, dus niet als in pesten) als we samen zijn.
ik vroeg me af of iemand nog goede tips heeft om hem zo gauw mogelijk terug te winnen :stuck_out_tongue: eigenlijk het liefst vlak voor de feestdagen…
zo heb ik bijvoorbeeld al een paar keren hem wat bloemen gegeven of met sinterklaas een leuk zelfgemaakt cadeau’tje waar ik veel tijd in heb gestoken en een zelfgemaakte superlief gedichtje over ons :slightly_smiling_face: daar was ie wel erg blij mee… nu heb ik hem uitgenodigd om een x ergens te gaan drinken, waar die ja op heeft gezegd. alleen wanneer weet ie nog niet aangezien hij het best druk heeft.

vroeg me af of iemand nog tips voor mij heeft ? :slightly_smiling_face:
oja en dingen zoals ‘’ niet constant achter hem aan zitten, niet tienduizend x per dag bellen en smsen’’ die ken ik al :slightly_smiling_face: ik heb nu iets van eens in de paar dagen contact met hem, wat dus denk ik niet heel erg drukkend is…

Misschien moet je m gewoon een keer verrassen,
als je weet dat ie thuis heel hard bezig is ofzo,
dat je naar zn huis gaat met een filmpje ofzo,
en dan gewoon zeggen dat je die pauze zóóó zat bent,
en dat je veel te veel van m houdt om m te laten gaan.
En dan zijn reactie afwachten ;p

Succes iig!

dankje bimbamtoktok :slightly_smiling_face:

het is misschien heel cliché, maar ik zou naar hem toegaan met een chocladereep van de hema, met ‘ik vind je lief’. het is een klein gebaar wat eigenlijk heel veel kan zeggen.
en de meeste jongens zullen dat wel waarderen!

Lief voor hem zijn! En als je weer met hem afspreekt om wat te gaan drinken, maak je je op je allermooist op… en je trekt nieuwe kleren aan. Hij kan je dan echt niet weerstaan, wat voor moois hij laat lopen ):

Hah! wat leuk zo’n chocoladereep, wist niet dat ze die hadden… wel superleuk idee, hij is gek op chocolade!
Ja ben zeker lief voor hem en ik zie er altijd heel erg verzorgd uit als ik hem ga zien :slightly_smiling_face: ik zat er ook aan te denken om een x het jurkje aan te trekken die ik ook aanhad toen hij en ik elkaar voor het eerst ontmoetten :slightly_smiling_face: vindt ie mijn leukste outfit… en wie weet brengt het allemaal herinneringen en emoties naar boven

Goed idee van dat jurkje!! ^^ Doendoendoen…
Hij gaat dan zeker terug denken aan jullie eerste afspraakje.

Die heb ik ook voor mijn vriend gekocht! Hij vond het super lief haha. Alleen m’n vader wist niet dat die tekst er op stond dus hij had het laatste stukje gepakt D:

haha die heb ik ook een keer stiekem in de jaszak van mijn vriendje gestopt. vond hij echt super, haha.

Oeh ja :slightly_smiling_face: leuk om zoiets in zn jaszak te verstoppen, goed idee!

Hahahaha stom x] Ik zou zo een reep beschermen met mijn leven haha (al was het alleen voor de chocola)

Haha herkenbaar, desnoods bewaar ik hem op mijn eigen kamer :stuck_out_tongue:

OT: wat hierboven staat vind ik wel een leuk idee! Ik zou het hem gewoon duidelijk laten maken dat je eigenlijk wilt dat de pauze over is… Gewoon een keer een gesprek met hem aangaan erover!

Jaa ik snap dat jullie denken dat ik het hem echt duidelijk moet maken…
maar ben juist bang dat het averechts werkt!! ik wil hem echt niet kwijt :astonished: vandaar dat ik het zo rustig aan doe… maar daar word ik ergens ook wel een beetje gestoord van omdat het zo lang duurt…

upje

aw niemand nog een tip voor mij? :astonished: denken jullie niet dat het averechts werkt als ik gelijk zeg van: jaa ik ben die pauze zat en wil je nu terug!

Je kan het ook zo zeggen: ‘Hoe lang duurt die pauze nog?’
Ik vind het eigenlijk gekker als je helemaal niet begint over dat je het hem niet duidelijk maakt, misschien wacht hij wel tot jij begint over dat je duidelijkheid wil.

Het zal echt niet averechts werken als je er wat over zegt, het is volkomen normaal zelfs. Het is toch logisch dat je het wilt weten? Als hij dat niet snapt is hij zelf vaag bezig!

Je moet het er alleen niet constant naar vragen… daar zit het verschil in. Maar dat je het nu gewoon zo zou vragen is alleen maar goed.

):

Ik vraag er ook niet constant naar ofzo :stuck_out_tongue: maar bijvoorbeeld vorige week wilde ik hand in hand met hem gaan lopen in de sneeuw, maar toen zei die van: nee ik hoef niet. Waarop ik vroeg van: je zit er zeker nog steeds over na te denken?
hij: jup

Ben bang dat het negatief werkt zeg maar :astonished:

Ik vind het een beetje raar dat je vermeldt dat je hem terugwil voor de feestdagen. Alsof je hem alleen maar wil om die niet alleen te moeten doorbrengen.

Enfin. Praat gewoon met hem over waar het naartoe moet met jullie. Een pauze nemen is gewoon weglopen van je problemen. Je lost er niets mee op. Probeer hem dat duidelijk te maken.

Persoonlijk vind ik ook dat hij je niet aan het lijntje moet houden door het telkens niet te weten, hij moet ook rekening met jou houden. Je houd wel rekening met hem door hem de tijd te geven!

Kzal het nog even aanzien en anders hem toch echt voor de keuze stellen, hoe rot het ook is… Ik snap dat je hem niet kwijt wilt en dat dit niet leuk is om te horen, je wilt liever positieve reacties maar… je wilt toch echt een jongen die 100% voor je gaat? En dat verdien je! ):

Ik wil hem niet alleen maar terug vanwege de feestdagen hoor haha… maar gewoon om wie hij is.
verder leek het me ook leuk om de feestdagen een x niet alleen te vieren… wordt namelijk altijd vlak ervoor gedumpt… en tis net een vloek dat niet verbroken kan worden, irritant… en wil ik verandering in brengen.

Ja voor later is t wel erg belangrijk dat ik hem vraag hoe het zit… Maarja, vinden jullie dat het nu al moet? we zitten net 3 weekjes in een pauze…