Paulienisdenaam fotografie.

```html
[i]Haai, ik ben paulien 15 jaar
Ik maak nog niet zo lang foto’s denk 3 week ongeveer. Ik ga in de 4e de opleiding fotografie doen :wink:

1
Image Hosted by FotosOp.nl

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Ik krijg dan img niet weg sorry ;4[/i]
```

te overbewerkt! zeker 1, 6, 9 en 10. Probeer zo minmogelijk met picasa ofzo te werken

Hmm ik vind ze niet zo. Alleen nummer 10 is wel een gaaf idee :grinning: Maar zoals hier voor werd gezegd, vermijd picasa.

o haha ik hou juist van overbewerkte foto’s.

Welke progamma’s gebruiken jullie met bewerken dan ;o?

jij fotografeert nog maar 3 weken en wil toch fotografie gaan doen :O?

ik vind sommige foto’s echt teoverbewerkt,
ik bewerk bijna niet of alleen zwart/wit of iets waardoor de foto iets mooier word als je een bepaald effect wilt geven bijv. oudheid.

sommige zijn ook wel mooi zoals 2,
alleen de teksten die op de foto staan zou ik weglaten dat zie je op weinig fotograaf foto’s.

Tien vind ik echt fantastisch. 2 & 7 ook wel… de rest serieus te overbewerkt :slightly_smiling_face: maar voor zo een korte tijd wel ok en zo te zien ben je best we creatief :slightly_smiling_face:

inderdaad !

To much
Maar, dat heb ik ook bij sommige van mijn foto’s hehe.

sommige zijn echt te veel bewerkt

je bent 3 weken bezig met fotografie en je weet meteen dat je het als opleiding kiest, moet je daar niet wat langer over doen om het zo leuk te gaan vinden? ik vind ook niet echt dat je talent hebt. je moet echt nog goed oefenen dan want je foto’s zijn niet scherp, het licht valt niet goed, de compositie is saai, je bewerkingen zijn overdreven en de onderwerpen helemaal niet origineel?
dus ik zou zeggen, ga veel oefenen, leren en nadenken of je dit echt wilt!

ze zijn redenlijk maar dat komt omdat ik ze zelf anders bewerkt zou hebben/

Vind het heel jammer dat ze zo bewerkt zijn… de ideeen op zich zijn wel leuk :slightly_smiling_face:

Lelijk bewerkt…

ja ik eigenlijk ook wel xD