Paul mcCartney

Ik ga 9 december naar de legendarische Paul mcCartney.
Maar, NIEMAND kent hem, of nja ze kennen hem wel, maar ze vinden hem oud een saai, of ze vragen; die was toch dood.
En dan zeg ik : The Beatles; die kennen jullie toch wel? Antwoord; ja, maar wat heeft dat met hem te maken? of; zat hij daarin dan?

Kom op zeg! Ben ik nou de enige die de waarde van goede muziek ziet?:S

Ik ken hem wel, maar ik ben verder geen fan van the beatles en ken zijn muziek eigenlijk ook niet. The beatles zijn heel belangrijk geweest voor de ontwikkeling van de muziek en is daardoor goede muziek, maar naar mijn mening niet meer van deze tijd.

Verder, heel veel plezier!

Tuurlijk ken ik die

Nee, hoor. Maar smaken verschillen.
Ik ken Paul McCartney wel, en de Beatles natuurlijk ook, ik vind ze alleen niet goed. Maar wel gaaf dat je erheen gaat, is natuurlijk wel een beetje een legende.

Everybody knows Paul. (:

Alleen zou niet weten wat voor muziek hij tegenwoordig maakt. In ieder geval wel gaaf dat je hem gaat zien, want het is natuurlijk wel dé Paul McCartney. :smirk:

The Beatles zijn tijdloos naar mijn mening.
Ik heb er alleen niet zoveel mee.

Veel plezier!

jaaaaaaaa
bertolf vertelde het me

en hij staat als tip voor het voorprogramma x]

maar dat vinden jullie niet interessant x]

ik wil zeker gaan!
maar duur, 96 euro

ze zeggen idd dat ie dood is, alleen de aanwijzingen van dat album etc, en als je zoon liedje achteruit speelt van hun, dat is echt ENG. dan hoor je gewoon, paul is dead, miss him . heb t ooit geprobeerd, freaky xD

maar paul mc cartney is wel een stomme beatle
john is veel leukerder

Au, en ik maar zeuren dat ik the Mars Volta duur vond :confused:

waarom zou je paul niet kennen trouwens x]
algemene kennis vind ik!

als ik een briefje van 100 euro vind op straat zou ik erheen gaan

als ik ehm veel geldjes volgende week krijg, ga ik er heen
als het nog niet uitverkocht is

ik vind dat ik als groots beatles fan er heen moet x]

ik ken hem hoor :stuck_out_tongue: We hadden 2 jaar terug ofzo een paar lessen bij muziek aandacht aan hem besteed met alle tekens dat hij dood zou zijn ofzo.
Achja… echt leuk dat je daarheen gaat :stuck_out_tongue:

Ja, echt raar. Ik ging het laatst allemaal met een vriendin proberen. Maar ik vind het wel heeeeel erg vergezocht. Ik geloof het niet en denk dat the Beatles zelf er ook wel een beetje verder op ingespeeld hebben of zo.

Ik denk dat bij iedereen toch wel een lichtje gaat branden van Paul (I) Beatles (I) … Maargoed veel plezier!

eerlijk gezegt dacht ik ook dat hij dood was

Paul McCartney is mijn role model. Seriously, hij is muziek. Hij is geweldig. Ik wil graag, maar weet niet of ik kan… maar ik moet gewoon haha.

Ik zag het ook al ja!
Had ook zoiets van: ooooooh wat cool, hij is echt geniaal en een legend.
En toen zag ik de prijs.
BAM
weg idee.

Nouja ik heb sowieso nooit echt veel met de Beatles, maar komop, hij is het.

Lol als je hem niet kent dan leef je echt onder een steen.