Paul McCartney 24-02-'12 in Ahoy

Heeey!!!

Vandaag is de kaartverkoop voor Paul McCartney’s concert in Ahoy begonnen, en ik heb gelukkig kaartjes te pakken kunnen krijgen!
Gaat er nog iemand anders? :grinning:

Tof ;o

Ja! Ik! :slightly_smiling_face:
Het was nog een heel gestress om 10:00 uur, ik was zó bang dat er iets mis zou gaan… Waar sta/zit jij ergens?

Ik wil maar heb geen geld. Sigh.

Ik ga ook :grinning: Ben er zo blij mee!

Het is mij iets te duur, maar ga het vanavond overleggen met mijn vriend.
Ik zou er echt graag heen willen met mijn vriend. Ik denk dat ik ook ga.

^ Dan zou ik maar opschieten want er zijn sowieso alleen nog maar staanplaatsen beschikbaar :slightly_smiling_face:

En @ Maude, ik zat ook al klaar om 10 uur haha, ik heb zitplaatsen op rij 13 van vak AC, dus dat is niet echt mega dichtbij ofzo, maar het had ook makkelijk verder weg kunnen zijn :stuck_out_tongue:

Kak! Krijg ik mijn rooster moet ik dan werken. Ik baal… Jank jank!

Ik zou wel willen op zich, maar ik heb geen geld en mijn ouders willen niet.
Maar misschien kan ik het nog aan mijn moeder vragen.

Ik ook! : D
Ringo Starr heb ik afgelopen zomer al gezien, nu alleen nog Paul McCartney.

@GjengroddeStier Nice! Ik heb ook nog even getwijfeld of ik naar Ringo zou gaan, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Wel jammer, maar dat vind ik toch minder erg dan Paul McCartney niet gezien te hebben.

@phelps dat is nog best dichtbij! Ik ben ook voor een zitplaats gegaan, als je een staanplaats koopt weet je niet echt waar je terecht komt, wie weet kun je wel helemaal niks zien omdat er een boom van een kerel voor je staat. Met de zitplaatsen ben je er altijd wel van verzekerd dat je zicht hebt, geloof ik. Ik zit trouwens in rij 1 :grinning:.

Ik ga helaas niet :frowning_face:

@rockangeles13 Balen. Ben je wel al ooit naar een concert van hem geweest?

Jaaa ik ga ook! Met mijn ouders, maar dat vind ik juist wel leuk. Mijn moeder zat dus om 10 uur klaar om kaarten te kopen, en ze heeft zitplaatsen gekocht, maar ik wil staan! Moet je echt per se zitten? Want ik denk niet dat ik kan blijven zitten bij een concert van Paul McCartney hoor!

Ik ben trouwens nooit eerder in ahoy geweest, en wij zitten in Ef rij 22. Is dat goed of niet? xD

Ik moest en zou er hoe dan ook naartoe gaan. De kans dat Ringo Starr hier nog een keer komt is veel kleiner dan de kans dat Paul McCartney nog eens komt, dus vandaar. Niemand wilde met me mee, dus toen ben ik maar in mijn eentje geweest. :’)

Haha, ik ga ook met mijn vader hoor n_n
Nou ja, er is niemand van mijn vrienden die van zijn muziek houdt, en in m’n eentje gaan leek me nou ook niet je van het. Daarbij is mijn vader ook een enorme fan, dus het wordt vast wel leuk :slightly_smiling_face:.

^ Ik ga ook met mijn vader, haha.

Mijn beste vriend gaat :slightly_smiling_face:

http://i40.tinypic.com/2zzhwya.jpg

Voila :slightly_smiling_face:

Ik zit in AC :grinning:
En je hoeft niet constant te blijven zitten hoor :wink: Ik heb wel vaker zitplaatsen gehad, en vaak gaat iedereen gewoon lekker staan en mee dansen haha ^^ Leuke avatar trouwens, the Breakfast Club is echt gaaf!