Paul Frank tas, schoenen, van alles en nog wat~

PRIJZEN VERLAAGDHey hey,
had net dus een heel OP getypt, klik ik het perongeluk weg >_< *facepalm*.
Maar ik heb dus nooit wat via internet verkocht, dus sta ook niet in het betrouwbare/onbetrouwbare verkoperstopic!
Prijzen die er staan zijn richtprijzen en exclusief verzendkosten.

En verder:

• Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van Post NL
  • Bieden mag dus altijd
  • Ik heb ook paypal, als je dat veiliger vindt mag je me ook via paypal betalen.
  • Je mag het natuurlijk ook op komen halen als je bij me in de buurt woont (Vraag maar via note, als je denkt dat je bij me in de buurt woont)

oortjes splitter apple, van 1 naar 2. Ongebruikt
Dit ding is voor als je met twee paar oordopjes naar 1 appaaraat zit te luisteren, je kunt er dan 2 paar insteken (super handig, maar heb er al 3)

3,50

Zwarte Blazer van Amisu, maat 38 (is mij te groot, maar 1x gedragen)

11,-

Silliconen hoesje voor de iPhone 4 en 4s, in de vorm van een cassettebandje. Ongebruikt

[b2,50,-~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[/b]

Ipod nano 6g LOOK A LIKE. Het is dus geen echte Apple iPod, kheb hem gekocht om te gebruiken op school zodat ik niet mijn echte ipod mee hoef te nemen (bang om gestolen te worden :3). Maar is bij nader inzien niet echt nodig. Het heeft 4 gb geheugen (ongeveer 900 liedjes). Je kan er ook filmpjes op kijken (dit kan de echte niet eens) en er is radio en een paar spelletjes (tetris enz).

19,- De blauwe in het rijtje dus he, de 2e foto heb ik van internet geplukt :stuck_out_tongue:

SB High Dunks Nike sneakers, maat 39 maar vallen klein uit, is ongeveer maat 38.

39,- (nieuwprijs was 90 euro)

Paul Frank tas (maar 2x gebruikt, vind hem toch niet zo leuk)

vrij bieden!

Als je de prijzen te hoog vindt, het zijn richtprijzen, dus bied maar!
Ik zie dat de foto’s wat klein zijn en niet heel duidelijk, kheb thumbnails gebruikt anders werden ze heel groot en dat wil je denk ik ook niet :stuck_out_tongue:
Voor duidelijkere foto’s: laat het me even weten, dan note ik je ze wel!

Groetjes, FICTION

Idd handig, die splitter!
Maar heb er ook al 1
Succes :four_leaf_clover:

Dankje!

ruil je de blazer en de pf tas?:slightly_smiling_face:
die schoenen heb ik trouwens ook, hihi

ruil je SB High Dunks Nike sneakers, maat 39 maar vallen klein uit, is ongeveer maat 38 ? http://forum.girlscene.nl…koop/list_messages/213513

Sorry, heb gekeken maar heb niet dezelfde maat als jij :stuck_out_tongue:

up

upje

up

upje :blush:

up

niemand? Prijzen zijn verlaagd…

hoeveel vraag je voor die splitter?