PatatjeMayooo's kledingkast

:four_leaf_clover:

Ik heb prijsindicaties toegevoegd. Je kunt altijd een totaal ander bedrag bieden. Ik heb de prijsindicaties gebaseerd op wat ik er zelf voor over zou hebben en voor wat ik het waard vind. Ik denk dat door de prijsindicaties het voor jullie makkelijker is om te bieden, toch?

up

UP!

Jammer van de maten :confused:

@ Califer: Inderdaad vervelend, heb je een vee grotere maat? Want sommige kledingstukken zouden miss met 1 maat groter ook kunnen.

Mjah, voor blousjes heb ik vaak toch wel een M nodig. We jammer, ik vind dat gestreepte blousje namelijk echt tof.

@ Califer: Als je het over dat korte Guess Blousje hebt, die valt erg wijd en denk met een M nog steeds wijd genoeg. Maar als je het over de andere blousjes hebt zou ik het er idd niet op wagen, dan gaan die knoopjes ook wij staan en ze zitten al strakkig.

Nou ik weer het niet hoor. Op de foto staat hij namelijk perfect en als jij maat XS/S hebt dan gaat hij bij mij echt niet zo mooi staan met zijn maat M + grote cup :'D Ik heb verder ook geen garantie dus dan waag ik het er niet op. Ook omdat ik 15 euro best veel vind voor een tweedehands artikel (waar ik in dit geval op moet gokken). Maar als ik er zeker van was dat hij me mooi zou staan zou ik het wel halen.

Mag ik vragen waar je ongeveer woont? Als je dichtbij woont wil ik het mss wel ophalen zodat ik het eerst kan passen.

@ Califer: Ik heb je een note gestuurd hoor :slightly_smiling_face:

Uppiiie

past nr 1 ook met s??

@ Anneke1509: Ik heb je een PB gestuurd:)

leuke spulletjes! vooral dat gestreepte dingetje van guess :slightly_smiling_face:

Dankjewel:D! Geinteresseerd?

Ik heb de prijsindicaties verlaagd!

haha jawel, maar ik kan je toch niet geven wat je ervoor wilt :slightly_smiling_face:

dus nog een upje van mij :slightly_smiling_face:

Aahw:( Wat zou je ervoor kunnen geven?