Past t wel??

Heeiii,
Ik zit met n probleem, en ik snap als jullie t raar vinden maar vat t alsjeblieft goed op🙏🏾. Ik en m’n vriendje gaan binnenkort voor de 1e x seks hebben maar ik ben best bang dat het niet past want hij heeft best wel een grote, en ik denk dan dat omdat t voor mij de eerste keer is bij mij t niet past, en ik ben bang dat dat dan zo’n awkward moment word, niet dat ik denk dat m’n vriendje me uitlacht ofzo maar ja gwn omdat ik dat dan vv vind…
Dus t komt er op neer: past het altijd of maakt t uit of je het voor de 1e x doet of niet?
Xxx :kissing_heart:

Er komt ook een baby uit he :stuck_out_tongue: Maar het past wel, doe gewoon lang aan voorspel en then you’ll be fine.

Aangezien je je nu al zorgen maakt of het wel gaat passen of niet is de kans straks groot dat je de spieren rond je vagina (onbewust) aanspant waardoor het inderdaad lijkt of het niet past. Zorg dus dat je goed ontspannen en nat bent, anders kan het nog wel eens pijn gaan doen,

Ja klopt😂 Dank je😊

Domme opmerking “er komt ook een baby uit he”, ja dan heb je ook 10 cm ontsluiting anders past dat ook niet he :’)

Goed, toen ik ontmaagd werd lukte het niet, het heeft best even geduurd voor het lukte, het deed teveel pijn, had niks met niet passen te maken maar hij ging er gewoon niet in, ja een heel klein beetje maar dat deed teveel pijn, ik heb daar nog lang last van gehouden, ik moet zeggen dat ik het persoonlijk aan condooms vond liggen, want met een ex van me deed het nog zeer toen deden we het 1 keer zonder condoom en was het klaar. Zo’n condoom zit een mini beetje glijmiddel op, wat heel snel opdroogd, dus dan word het stroef. Een piemel zonder condoom word zelf ook nat door het voorvocht, dat in combinatie met een vochtige vagina gaat dus prima. Ik wil je niet aanpraten om het dus maar zonder condoom te gaan doen, maar dat vind ik persoonlijk een probleem met condooms, en dat heeft er bij mij voor gezorgd dat het heel lang duurde voordat het eindelijk wou, oke dat had ook te maken met dat ik te gespannen was.
Maar goed het past wel, maar als het de eerste keer niet gelijk lukt omdat het erg pijn doet of weet ik het, ga dan niet overstuur doen dat het niet past, want dat heeft puur te maken met andere factoren, spanning bijvoorbeeld.

Wat niet rekt dat scheurt wel !

Dat gat van 10 cm waar jij het over hebt is niet het gat waar hij z’n piemel in stopt. In dat geval gaat het pas echt pijn doen.

Als dat zo is moet je extra glijmiddel gebruiken.

Maartje, je hoeft je helemaal geen zorgen te maken, het past er zeker in. Maar probeer ook jezelf niet teveel onder druk te zetten, ga niet te veel extra plannen in de zin van “vanavond moet het lukken”, maar probeer spontaan naar seks over te gaan als jullie allebei ontspannen zijn en als het voorspel goed loopt.

En als jullie het proberen en je bent toch te gespannen en het zou er niet in passen, laat het dan gewoon voor de volgende keer!

Gewoon ontspannen, als het goed is past het wel!

Uhhh? Lol hoe oud ben je eigenlijk? Goeie opmerking trouwens :stuck_out_tongue:
Als dat zo is moet ik helemaal niks want als je het goed leest heb ik het over toen ik ontmaagd werd en dat is inmiddels 10 jaar geleden. :slightly_smiling_face:

Het komt bijna nooit voor dat het niet past :slightly_smiling_face: De eerste keer is meestal wel moeizaam, vooral als je al gespannen bent, is de kans groot dat het moeilijk zal gaan. Blijf ontspannen, en lach erom als het niet meteen lukt. Uiteindelijk lukt het echt wel!

Dank jullie wel! Komt wel goed! Bedankt voor de comments😘

Wacht wat? De penis gaat in de vagina, en de baby komt uit de vagina. Dat is toch echt wel hetzelfde gat?!

Normaal past het sowieso als je gewoon ontspannen en opgewonden bent.

Misschien bedoelt ze met uitscheuren tussen vagina en anus? Geen idee.

Inderdaad. Dus waarom is het dan een domme opmerking te schrijven dat er een piemel in kan omdat er ook een baby uit kan?

De 10 cm ontsluiting waar sprake over was, is niet de vagina maar is de baarmoeder. En daar stopt je vriend zijn piemel dus sowieso hopelijk niet in. Het is niet zo dat de vagina opeens 10 cm gaat open staan hoor. Ik vind dat je een beetje moet nadenken voordat je schrijft dat andere mensen domme opmerkingen maken.

En de vraag is opgelost, dus iedereen is blij :slightly_smiling_face:

Ohzo, nu snap ik je beter! Ik dacht dat je het echt over een totaal andere opening had. (Zoals het plasgaatje ofzo.) :’)

brrrr nee dat lijkt me ook wel een pijnlijk idee

haha vandaar ook mijn reactie :’)

Veel tijd nemen voor het voorspel en glijmiddel gebruiken. komt wel goed !

geen zorgen over maken en je relaxen en dan past het zeker :wink:
heb een leuke tijd.